Gå till innehåll

Avid/aftereffects grafiker till personporträtt


Armin

Recommended Posts

hej

Mitt namn är Armin och jag pluggar vid den rekommenderade TV-utbildningen GTV i Gamleby. Nu är det så här att jag och mitt team ska göra ett personporträtt av en kille som beslutade sig för att ta en cykeltur från Sverige till Thailand. Vi söker då efter en duktig grafiker i Avid/After effects som givetis förstår sig på kopplingarna mellan dessa två program, och som kan göra rörlig grafik till mannens resplan. När han t ex säger att han ”cyklade vidare till Polen” så ska man i rörlig grafik över en världskarta se hans resväg. Finns det någon duktig och ambitiös person som skulle kunna tänka sig att hjälpa oss? VÄL UPPSKATTAT!

Personporträttet kommer sedan sändas direkt via GTV (efter ett samhällsprogram) den 5:e november 2009 varför det är bra om man börjar jobba med grafiken så snart som möjligt så det är färdigt i god tid innan sändning. Insp.ev v.44 Då detta är en utbildningsproduktion kan ersättning tyvärr inte ges - se det som en erfarenhet och ett sätt att utveckla dig:) Du måste inte bo i kalmar län

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...