Gå till innehåll

Stipendier


Ladiesman

Recommended Posts

Hej.

Du kan även gå in på nätet:

http://www.stipendier.se

Där finns en del information och man kan även fylla i ett ansökningsformulär. Sen tar de fram en lista med de stipendier som är intressanta för din del. Du får hem listan med hur många stipendier det finns att söka för din del och då bestämmer du ifall du vill få tillgång till den listan. Vill du det så kostar det 250 kronor.

Det kan ju vara ett alternativ till biblioteket.. Jag provade det och jag fick en lista på 19 adresser. Jag har dock precis fått ut listan och har inte hunnit söka något stipendium än..

Lycka till..

Länk till kommentar
Share on other sites

oj, gött! Vad hette boken?? Får man låna hem den då?

Boken hette typ Stipendium 2008 eller något sånt och man fick inte låna hem den. Men jag satte mig i en fåtölj och kollade igenom så många jag orkade, och gick till kopiatorn och kopierade de sidor som verkade lämpligast för mig.

 

Jag har inte provat Stipendium.se, men ifall du har tid så kan du lägga ner några timmar på att läsa och kopiera och använda de 250kr till att fira att du precis är klar med boken

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...