Gå till innehåll

"Förbereder filmen för att spara den på cd-skiva"


Recommended Posts

Jo nu har jag firewire o allt det där, men nu har ett annat problem uppstått (teknik är inte en av mina starka sidor, kanske den svagaste)

 

När jag ska spara den på skiva (har provat på dvd- och cdskiva) så stannar uppladdningen vid förberedningen på cdskivan.

 

Mitt problem är helt säkert jättesimpelt därför vänder jag mig till er..

 

EDIT: Hm, kan man inte skriva ut till dvd-skiva? Endast cd? Ber om ursäkt men jag har noll koll på det här, skulle verkligen uppskatta om tog sig tid för att berätta hur saker och ting står till.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ah förstår Ronnie. Du vill alltså gå in på det hela lite mer? Sånt uppskattas.

 

Men. Jag tror inte det handlar om grejjerna utan mer om min okompetens (går det säga så?). Jag fattar alltså inte hur man ska få ut skivan på dvd direkt, om det nu går dvs. Jag har enkla saker här, windows movie maker än så länge. Brännarn vet jag inte mycket om men det är en dvd-brännare, så mkt vet jag... Om du behöver veta mer ingående för att lösa min historia kontakta mig omgående.

 

MVH Stupider...like a fox

 

Förresten är det schyst att ingen av er sågar mig eller något sådant, jag ger härmed beröm till forumemets medlemmar för sin tålmodighet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...