Gå till innehåll

Adobe Encore problem


acdc20

Recommended Posts

Jag håller på med ett dvd projekt i Adobe Encore CS4

Och är klar med allt och gjorde en test "dvd mapp".

Men nu märker jag att det är problem med chapterlist.... Länkarna fungerar men om man går mellan låtarna så "hoppar" det över vissa...

Jag har förstått att de har med "Routing" att göra, men jag fick inte ordning på det...

 

Finns de någon som är bra på detta? eller har en enkel lösning?

 

Mvh

Acdc20

Länk till kommentar
Share on other sites

- Vad exakt vill du göra?

- Använder du Playlist eller Chapter Playlist?

 

Routing och Playlist/Chapter Playlist har inget direkt att göra med varandra, därav frågan. :)

 

Spontant låter det som att du valt fel ordning eller glömt bort något i listorna, därav felet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är ny med encore men jag har gjort en "egen" chapter list.... gjort en meny och lagt till länkarna...

O.k, men jag förstår fortfarande inte "Länkarna fungerar men om man går mellan låtarna så "hoppar" det över vissa...".

 

Betyder det problemet är att när du spelar DVD:n och väljer kapitel medans den spelar så blir det fel, eller betyder det blir fel när du väljer låtnamn från kapitelmenyn? Om det blir fel på kapitelmenyn: Button routing

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...