Gå till innehåll

Vinnarna i Voodoo Film Awards 2008


Pace

Recommended Posts

Här är resultatet av omröstningarna för [thread=22603]Voodoo Film Awards 2008[/thread]. Vinnarna är:

 

Årets roligaste diskussion

[thread=15997]Dagens gnäll[/thread] av FarfarsFilm

 

Årets diskussion

[thread=22165]Illegal nedladdning. Stop![/thread] av kvällensdebatt

 

Årets bästa film

[thread=19435]Vitriol[/thread] av zanoonga

 

Årets bästa manus

Blomväktaren av _nemo_

(Då endast två nomineringar inkom, där båda var för Blomväktaren, går vinsten direkt till Blomväktaren)

 

Årets roligaste medlem

Team_fagott

 

Årets mest hjälpsamma medlem

_nemo_

(Max_H vann omröstningen här också, men får enligt reglerna bara en utmärkelse. Då Team_fagott kom på andra plats får även han enbart en utmärkelse. Därmed går utmärkelsen till tredje person på listan: _nemo_)

 

Årets medlem

Max_H

 

Grattis alla! En liten knapp med era bedrifter kommer upp under ert användarnamn inom kort och ligger där hela året ut! Nu får ni hålla era obligatoriska tacktal. :bire

 

(Vinnarna och föregående års vinnare finns i vår Hall of fame)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hahahaha. Årets mest hjälpsamma medlem? Really? (Eller årets näst mest hjälpsamma medlem tillsammans med fagott).

 

Jaja, ett stort varsågod till alla er som jag hjälpt :P

 

Manuset är jag jätteglad över att det vann, tack till er som nominerade det! Tredje året i rad som jag vinner bästa manus nu :D. Nu vill jag bara att manusen ska bli film också någon gång, det är på G, det är på G...

 

Ps. Äntligen blir jag av med den där jävla skitknappen "årets roligaste". Ds. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

det var ingen som tyckte jag var hjälpsam...

 

/KN

 

Tänk så här istället... vad kan jag förbättra till nästa gång?

 

Det är alltid bra att tänka på. Typ attityden kan vara en bra sak ju nu när man tänker efter dina inlägg på det senaste året:-)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Tänk så här istället... vad kan jag förbättra till nästa gång?

 

Det är alltid bra att tänka på. Typ attityden kan vara en bra sak ju nu när man tänker efter dina inlägg på det senaste året:-)

 

Du minns ju inläggen, blev ju i alla fall nominerad...

 

/KN

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...