Gå till innehåll

Voodoofilm gör film tillsammans!: Synopsis


moonis

Recommended Posts

  • 5 veckor senare...

Komedin borde inte vara genren på filmen som ska göras. Komedi är det svåraste att göra av alla genrer så jag anser att ni borde avsätta tiden på nått annat. Drama film är inte att rekommendera för att alla "storfilmer" i Sverige som göras är otroligt tråkiga dramafilmer så den lär försvinna in i mängden. Polisfilmer finns det redan gott om och skräckfilm kommer bara fungera om idén är tillräckligt originell.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Tjena, tänkte lägga mig i lite grann ;)

Funderade bara på om det inte kan vara vettigt att samla ihop de som är intresserade till ett "hörn" av Internet där man t.ex. kan samla dokument, timeline, få överblick över inblandade, dela ut uppgifter, brainstoming-chat m.m. Vet dock inte vad som är bäst. Linked-In (linkedin.com) är en ganska bra plattform, men det kanske finns nå'n som har bättre förslag.

 

Själv är jag kompositör i grunden och hoppar gärna in i projektet när det börjar bli lite struktur på det hela. Är även intresserad av manusutveckling/brainstorming så småning om.

 

/Nicolas AKA MrFusion

 

http://www.myspace.com/nicolaslewentorp

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...