Gå till innehåll

I died


viktim

Recommended Posts

Mycket Snyggt gjord...

Bra filmat, redigerat, ljudsatt och effekter mm.

Om jag "måste" säga någonting negativt, så skulle det enligt min smak vara att blodet inte var tillräckligt mörkt/rött, dvs att det ser alldeles för ljusrosa ut...

Mvh

Joel.N

Länk till kommentar
Share on other sites

hehe tack så mycket! jo vi vet att blodet såg för jävligt ut. Vi var väldigt tidspressade och hade bara tillgång till Vatten/rödkaramellfärg/grönkaramellfärg. Trodde det skulle funka då jag tidigare testat med röd/gul karamell färg och fått bra resultat men tyvärr så blev det inte som väntat.

Länk till kommentar
Share on other sites

Snyggt foto :) Blodet såg helt okej ut enligt mig. Hur ljust det är kan även bero på vart i kroppen det kommer från och hur(var) såret är.

 

Jag hatade den där "dålig mottagning" effekten eller vad man ska kalla det. Fotot var så underbart som det var, men sen kom effekten och förstörde det =/ Själva klippningen var helt okej dock.

 

Just ja. När hon vaknar känns det väldigt odramatiskt. Skulle hellre sett henne flyga upp ur sänger som om hon vaknat från en hemsk mardröm.

 

Jättebra work iaf :D

Länk till kommentar
Share on other sites

tack mega99! det där med "dålig mottagning" effekten gjorde vi för att när jag åkte in med kameran mot henne i början så råkar jag slå till sängen. Men jag tyckte att just den åkningen var bäst av alla jag gjorde (förutom att jag slog i sängen så klart) så vi var tvungna att lägga till den effekten, eller tvugna och tvugna på något sätt skulle den tas bort och vi tyckte att det sättet var bäst.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...