Gå till innehåll

Torvmossen


dr_krupp

Recommended Posts

Hej.

 

Här kommer mitt första inlägg och passar på att skicka med ett av mina kortfilmsmanus. Hoppas någon har tid och lust att skumma igenom det. Och kanske kritisera lite :-)

 

(jag försökte skicka upp det i .rtf-format först, men det ville sig inte riktigt, så det får bli .doc istället)

 

Ha det fint.

/dr Krupp

Torvmossen_v2_.doc

Länk till kommentar
Share on other sites

Ingen som bemödat sig skumma igenom det? Är det så undermåligt att det hamnar i tunnan vid första anblick månne? ;-)

 

Alt1: Det är så dåligt att det inte är värt att kommentera.

Alt2: Det är så bra att det saknas ord.

 

Fast jag vet inte...

Länk till kommentar
Share on other sites

Intressant. Hm, tja, det är varken seriöst eller parodi direkt. Det är egentligen inget annat än en billig story som jag förhoppningsvis kan spela in med små insatser så småningom.

 

Kanske tur att jag har fler hobbys (alt. I won't give up my day job)

:-)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

The Swede: Jag hade velat spela in den i somras, men det liksom blev inte av. Det känns som det svåra är att få med folk. Fast det kanske är lika bra, nu har jag tid att bygga grejer som kranar, rälsar och sånt. Fast det är inte heller helt lätt.

 

Någon gång så...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...