Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Voodoofilm Studiecirkel #2.5 [Utvärdering och efterdiskussion]

Besatt medlem GodeDoktorns avatar
    Reg.datum
    jan 2008

Standard Voodoofilm Studiecirkel #2.5 [Utvärdering och efterdiskussion]

Säsong 2 är slut
    Hur har det fungerat i denna säsong av studiecirkeln? Vad har du lär dig och har underlaget varit konstruktivt? Har cirkeln givit dig någonting, erfarenhetsmässigt, kunskapsmässigt och känslomässigt? Vad har du lärt dig? Har det varit intressant och/eller roligt? Skriv vad du tycker och vad du anser kan förbättras till nästa omgång! Diskutera!

Medlem ale..s avatar
    Reg.datum
    feb 2008

Standard

Filmen blev klar ca 2 dagar innan deadline. Hinner inte publicera den just ikväll men imorgon kommer den!

Besatt medlem Octavianuss avatar
    Reg.datum
    maj 2007

Standard

Min film kommer också upp imorgon mitt på dagen ngn gång ska jag försöka hinna med den. Den är färdig, även om den blev väldigt halt, och bara halv, men iaf bättre än ngt. Men det som är kvar är rendering och att lägga upp den, men det hinner jag inte nu.
    Skola imorgon bitti så...

Medlem ale..s avatar
    Reg.datum
    feb 2008

Standard

Då var man klar då...

Gick väl lite sisådär i början...
    Hade svårt att komma på några idéer och dessutom försvårades allt när jag blev helt själv med kameran... Började filma lite för att få idéer.
    Sen satte jag ihop dessa klipp med en del klipp från sommaren och sommarens regn oväder och slutlligen blev det den färdiga filmen.
    Lade till lite trevlig musik också...

Ser fram emot att få lite feedback Ska iväg en tid nu men kommer förmodligen tillbaka om någon vecka Borde nog ta med kameran...