Gå till innehåll

"Clapper"


Synthmon

Recommended Posts

Här är ett tämligen kort manus till en ännu kortare sketch som jag skrev i visst samarbete med ett par polare. Det är lite av en satir på sitcoms, i det att sketchen utnyttjar dåliga skämt i dröser och burkskratt i proportion. Det sistnämnda som också bygger hela reaktionen under sketchen.

 

Uhm, ja. Problemet är ju att den kommer bara att funka om själva skådespelarna är absolut brillianta(stavning lol?). Skämten är ju som sagt pinsamt dåliga och jag vill inte köra Mike Myers-greppet, det ska liksom inte vara kul bara för att det är så dåligt. Vilket är var det kör ihop sig. Skulle gärna ha ett nytt par ögon som tittar igenom det och ser vad som tycks, och gärna lite feedback på alternativa lösningar/skämt/etc. Hoppas att formateringen will suffice, jag har inte spenderat fantastiskt mycket tid åt det utan mest gått efter riktlinjer jag jobbat efter förut. Medveten om att det finns lite buggar här och var, Google Docs är inte riktigt i linje med Word än ^^

Har tänkt att mörda lite grejer, som musiken etcetera, bara för att ge en annan feel på det hela. Har dock inte gjort det i den här PDF-versionen.

 

Have at it folks.

_CLAPPER_draft_4.pdf

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...