Gå till innehåll

The Dealer KOMMENTERA!


NotNap

Recommended Posts

Uselt ljud, usla skådisar (ni är ju tonåringar, så man ska inte förvänta sig för mycket...), usel handling, usla effekter.... ja, allt, tyvärr, men jag måste vara ärlig och brutal.

 

Är det bara jag, eller tycker ni andra att den här sektionen ska bara vara för mer seriösa personer som verkligen vill visa sina projekt som dom har lagt ner tid på?

 

Känns som det är alldeles för fritt här, för mycket skit och för lite pärlor.

 

Jaha..........GO AND **** YOUR SELF. trodde kunde få lite konstruktiv kritik:D

 

Bara det där visar att ni inte hör hemma här. Ni behöver mogna till.

 

ORDENTLIGT.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag gjorde inte ens såhär när jag fick min första kamera när jag var 8, asså varför ska ni skrika så mycket... MY EARS!

 

Nu ska jag sluta bumpa tråden...

 

Jag kan mer om att gör film än vad du kan och du är äldre.

Länk till kommentar
Share on other sites

Håller med dig, Andreas Furumo, asså, jag tycker att det som läggs upp här ska vara grejer som det är arbete nerlaggt på och inte sånt här.

 

Som du skrev andreas, "ni är ju tonåringar, så man ska inte förvänta sig för mycket...", det är tyvärr sånt här som sätter ribban för många andra ungdomar som faktiskt är mogna och seriösa...vilket dom här uppenbarligen inte är.

 

Till "klippen": Pallade inte ens se halva filmen...All diskant i ljudet är ju nästan helt borta som om att ni har haft en plastpåse över kameran och tja...effekterna var ju inte heller något extra..

Länk till kommentar
Share on other sites

Du kan inte förvänta dig att få råd och tips när du beter dig som du gör och spammar forumet med "Total värdelös" i varje tråd. Du får ta och växa upp lite först och lära dig hyfs och respekt.

 

Martin Öberg: Ditt förslag om kvalitékontroll låter bra, men då får det vara en moderator som kan skilja på filmer gjorda av 14-åringar och filmer gjorda av 24-åringar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...