Gå till innehåll

Nu kan du tagga trådar!


Pace

Recommended Posts

Vi har gjort en liten uppdatering av forumet och nu kan du börja tagga trådar!

 

Det innebär att när du skapar en ny tråd så kan du sätta ett par nyckelord (etiketter) som beskriver ditt ämne. Därefter går det att söka efter en specifik tagg om man så vill.

 

Om du har varit medlem i mer än tre månader kan du dessutom tagga andras trådar. Det gör att vi alla kan kategorisera informationen så att det blir lättare att hitta.

 

Dessutom finns det en hel del småändringar som du kommer att upptäcka efterhand. Bland annat ser din profil något annorlunda ut jämfört med innan, och det är också möjligt att skriva meddelanden som är synliga för alla som tittar i profilen. Du kan också synliggöra dina forumvänner.

 

(Under tiden kommer det att finnas några fraser som är på engelska, men dessa översätts efterhand. Likaså kan vissa delar se konstiga ut, främst sidhuvudet, men detta kommer att ändras.)

Länk till kommentar
Share on other sites

Vet väl inte riktigt vad jag ska tycka än, men en sak iaf.

 

Där det nu står Taggar, så stod det förut Voodoo Film forum > Övrigt > Nyhetsmeddelanden...

 

Så efter att jag kollat här inne så kunde jag direkt trycka mig ut i forumet igen. Jag brukade jämt göra så, nu finns inte det kvar:( Buhuuu

Länk till kommentar
Share on other sites

Den kommer i kväll. Jag saknar nämligen den också. ;)

 

Som sagt, det är en del saker som ännu inte är färdiga, men det är bra att ni påpekar vad ni saknar så kan jag prioritera att åtgärda det mest efterfrågade.

 

Nu går det även att sätta ett prefix till annonser som "Säljes", "Köpes" och "Jobb" med flera. I forumet Videoredigering hittar du Premiere, Avid, Final Cut Pro etc.

Länk till kommentar
Share on other sites

Precis! ;)

 

Och om ni själva hittar något ni tycker är intressant, tagga det så kan ni enklare hitta det framöver. Och ni slipper hålla reda på bokmärken på era egna datorer!

 

Där det nu står Taggar, så stod det förut Voodoo Film forum > Övrigt > Nyhetsmeddelanden...

 

Så efter att jag kollat här inne så kunde jag direkt trycka mig ut i forumet igen. Jag brukade jämt göra så, nu finns inte det kvar:( Buhuuu

 

Åtgärdat. För ett dygn sedan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...