Gå till innehåll

Hjälp! pauser mellan timelines i Encore 1.5


softlight

Recommended Posts

Jag har fem timelines som ska spelas upp efter varandra i en följd (triggas av en play all knapp). Problemet är att jag får en kort paus när den ena timeline är slut och innan nästa har börjat spela. Har testat att lägga in dem i en playlist. Jag har även testat att länka dem efter varandra dvs. när ena är slut så ska nästa börja spela.

 

Jag har endast testat detta i preview läge. Någon som vet vad som är fel?

Länk till kommentar
Share on other sites

Någon som vet vad som är fel?

Ingenting är fel, det är precis som det skall. Men, när du bränner din DVD kommer pauserna att vara *väsenteligt* kortare än den preview du får i Encore. Mao, bränn en DVD och kolla och se om pauserna fortfarande är för långa för dig. Om dom är för långa, sätt ihop videon i ett videoredigeringsprogram. Så här fungerar alla DVD-authoringsprogram så det hjälper inte att byta program. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 6 år senare...

Du kan ju däremot i Encore skapa en DVD Folder och sedan manuellt lägga till Audio_TS och sedan använda ett program för att skapa en iso-fil. Vilka program som gör mappar till iso-filer vet jag tyvärr inte men det kanske tom går i Nero?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...