Gå till innehåll

Drömfabriken 2008


Emma Gray Munthe

Recommended Posts

någon som varit tidigare år? Är det bra? Jag funderar på att anmäla mig. Men kostar ju för boende och mat i stockholm också. Vet inte om det är värt det. Har dock en kungligt bra pitch till svt.

 

Vi har fixat billigare boende på vandrarhem och hotell för dem som kommer utsocknes ifrån - och om du har en så pass bra pitch tjänar du ju på resan hursomehelst. Man vinner ju 5000 spänn om man har den bästa pitchen. :)

 

I år är jag ju givetvis partisk eftersom jag är med och arrangerar Drömfabriken, men jag har varit där nästan alla åtta år det varit - och tycker att det är en grymt bra grej.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag fick just ett utskick från Film Stockholm där det står att speed dating-delen bara är för barn mellan 15 och 30. Det hade jag missat. Synd på en bra idé. Ungdomsfixeringen i filmbranschen slår till igen!

 

SVT-pitchen verkar vara utan åldersgränser i alla fall.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag fick just ett utskick från Film Stockholm där det står att speed dating-delen bara är för barn mellan 15 och 30. Det hade jag missat. Synd på en bra idé. Ungdomsfixeringen i filmbranschen slår till igen!

 

SVT-pitchen verkar vara utan åldersgränser i alla fall.

 

;) Kan bara instämma...

Länk till kommentar
Share on other sites

Vilcans och StenR: Drömfabriken som arrangemang har inga övre åldersgränser, och är öppet för alla. Kom och mingla med alla filmbarnen! :D

 

Jernby film: Nej, det har fru Munthe inte. Hon har däremot följt reglerna ovan, som definierar skillnaden mellan tips och annons, och hon gissar att moderatorerna skulle nypa henne i örat om hon gjort det på felaktigt sätt.

Länk till kommentar
Share on other sites

får väl fixa en liten namn bricka också ;) for all the voodo people.

 

Javisst! Gjorde en lite snabbt så att ni kan identifiera er. Olika storlekar för era preferenser!

 

Jag hämtade inspiration (kraft?) från det bifogade fotot. ;)

 

Sedan förväntar jag mig lite foton på er "union"!

internet.jpg

voodoofilmare.png

Länk till kommentar
Share on other sites

Javisst! Gjorde en lite snabbt så att ni kan identifiera er. Olika storlekar för era preferenser!

 

Jag hämtade inspiration (kraft?) från det bifogade fotot. ;)

 

Sedan förväntar jag mig lite foton på er "union"!

 

Snyygt, men vore bra med plats för namnet också ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...