Gå till innehåll

Köpa 16mm kamera


jazzyBing

Recommended Posts

  • 6 månader senare...
Testa på Blocket, Tradera och Ebay (billigt) eller från fotobutiker som tex Wibergsfoto (dyrt).

 

Ett gammalt tråd men jag har lite info angående Wibergs Foto. Jag köpte en Beaulieu R16 från Wibergs. En Björn Andersson serice (med en recelled batteri) och en tre månaders garanti ingick i priset. Tänk på det när du jämföra pris på deras hemsida och prist på ebay.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag köpte en Beaulieu R16 från Wibergs. En Björn Andersson serice (med en recelled batteri) och en tre månaders garanti ingick i priset. Tänk på det när du jämföra pris på deras hemsida och prist på ebay.

 

Bara för att det ingick i ditt pris betyder det inte att det ingår i alla priser. Eller menar du att alla kameror de säljer är nyservade med nya batterier?

 

Köper man en kamera på t.ex. blocket och sedan betalar Björn Andersson för service så tror jag att det (oftast) blir billigare än att ha med ytterligare en mellanhand i det hela. Tänk på det när du jämför priser.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...