Gå till innehåll

Blair Witch Project?


Filip

Recommended Posts

Tänkte kolla vad ni tycker om filmen "The Blair Witch project".

Kanske ett något uttjatat ämne men ändå. Jag tycker faktiskt att den var riktigt bra. Mycket bättre än vad jag förstår många andra tycker....

Slutet är riktigt shysst gjort måste jag säga, tack

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag såg filmen på bio. Jag gick in för att se den som en verklig händelse. Därför gillade jag den skarpt. Det var en annorlunda film mot allt annat man ser. När jag såg filmen en andra gång. Då var den inte alls lika bra sen.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Jag älskade den från första stund!

En av dom mest både innovativa & minimalistiska skräckisar jag sett! Är även både väldigt förtjust i uppföljaren Book Of Shadows & dom tre dataspelen!

Har båda filmerna & alla tre spelen & är synnerligen ap-lycklig för det :-D

 

Är imponerad att dom lyckades hålla förvirringen om huruvida myten om The Blair Witch över huvud taget någonsin existerat uppe så länge!

Finns fortfarande gott om folk som hävdar att det är en uråldrig myt & hänvisar till diverse siter på nätet....alla skrivna av filmteamet ;-)

Tog mig en & en halv evighet att faktist få klart för mig hur det låg till med det! Var kul att jaga info om absolut :-)

 

Pax Vobiscum! Christian

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...