Gå till innehåll

Ingen firewire!


putt3

Recommended Posts

Jag upptäckte till min förvåning att jag inte hade någon firewire på den här datorn.

 

Vad behöver jag köpa till för att få en sån utgång? Ett helt nytt moderkort?

 

"(Motherboard) ECS 945P-A, version 1.X" har jag nu...

Haha, nej det behöver du verkligen inte. Köp bara ett firewire kort som du bygger in vilket är hur enkelt som helst! Köp ett sådant här firewire kort -->http://www.misco.se/product/product.aspx?P_ItemId=501178&SL_SectionId=21179&MB2_SectionId=21089&hbx_CMP=AFC-01&Ref=kelkoo&tduid=cbdb09e1c04c4bca3fc838f458e3df2e

Hade själv samma problem men köpte bara ett och byggde in det.

/Oscar

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, nej det behöver du verkligen inte. Köp bara ett firewire kort som du bygger in vilket är hur enkelt som helst! Köp ett sådant här firewire kort -->http://www.misco.se/product/product.aspx?P_ItemId=501178&SL_SectionId=21179&MB2_SectionId=21089&hbx_CMP=AFC-01&Ref=kelkoo&tduid=cbdb09e1c04c4bca3fc838f458e3df2e

Hade själv samma problem men köpte bara ett och byggde in det.

/Oscar

 

Tack så jättemycket! :) Klarar den alla sorts fire wire-kablar? :) Eller det kanske bara finns en?

Länk till kommentar
Share on other sites

Vi behöver mer info. Dator, kamera, dv eller hdv, operativ, etc...

 

/Max

 

Jag tror att felet är att det är fel på Adobe Codecens, vad jag kunde hitta på nätet iaf. Dock funkar det inte att installera om programmet. Jag kan bara inte ladda ner dem nånstans?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...