Gå till innehåll

Vinnarna i Voodoo Film Awards 2007!


Pace

Recommended Posts

Norrköping ligger centralt för alla voodoos. Buss är billigare än tåg. Men som vanligt blir det ingenting? I det här fallet är väl alla rädda se "verkligheten i vitögat" folk vi inte kan se men som ändå går omkring bland oss. Gratis drinkar till den som kan sätta en gast på film, tycker ja ;)

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Gratis drinkar till den som kan sätta en gast på film, tycker ja ;)

/nils

 

Jag måste vara trött. Jag läste; "Gratis drinkar till den som kan sätta på en gäst"

 

Allvarligt talat, skall man få nått gjort måste man ha några som arrangerar, gärna nån som bor i norrköping.

Länk till kommentar
Share on other sites

Gast=spöke. Det spökar på på detta hotell. Lyckas fotografera eller filma en sån vore bra, den får gratis drinkar. Du måste vara trött eller tänkt på den fru, Gorse.

 

Danell kan väl bli kontakt i Norrköping för Voodoofilm-festival. Kortfilmer nya och gamla ska kunna gå visas där. Restauranglokalen är jättestor för filmvisning. Pace bör vara med godkänna.

 

Annars kan det bli The Shining-filmfestival. En ny kortfilmfestival.

 

Sätt lite action, jag hjälper gärna till. Sponsorer eller insamling?

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Man måste inte dricka alkohol. Jag brukar alltid vara spik nykter på filmfestivaler och bio.

Det är helt upp till var och en, tacka ja eller nej, när spökena erbjuder alkohol.

/nils

ps.varför inte bjuda in voodoofilmer och rysare, temat skulle passa The Shining hotel.

 

Och helt plötsligt hör alla yxslag mot dörren och där står pace "heeres Pace" ;) Skulle vara en stämmningshöjande entré, vad säger du pace? är du på ;)?

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

hmmm med tanke på att festligheterna skulle kosta mig åtminstånde 1200 kr ändå (minst 600 för varje flygresa om jag finner på stand-by-biljetter) + bussresa från flygplatser och eventuellt boende... då tror jag nog att 200 kr för inträde inte är största problemet...

 

Hoppas förresten att det är under sommartid denna festlighet då skulle inträffa.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...