Gå till innehåll

Vinnarna i Voodoo Film Awards 2007!


Pace

Recommended Posts

Här är resultatet av omröstningarna för [thread=18184]Voodoo Film Awards 2007[/thread]. Vinnarna är:

 

Årets roligaste diskussion

[thread=15745]Vill DU skapa filmhistoria?[/thread] av Johan_Ask

 

Årets diskussion

[thread=15997]Dagens gnäll[/thread] av Farfarsfilm

 

Årets bästa film

[thread=13400]Kusamanov[/thread] av Rabies

 

Årets bästa manus

[thread=8923]Crazy Rabbit[/thread] av _nemo_

 

Årets roligaste medlem

_nemo_

 

Årets mest hjälpsamma medlem

gorse och jbergman på delad andraplats

(Max_H vann omröstningen här också, men får enligt reglerna bara en utmärkelse)

 

...och sist men inte minst:

Årets medlem

Max_H

 

Grattis alla! En liten knapp med era bedrifter kommer upp under ert användarnamn inom kort och ligger där hela året ut! Nu får ni hålla era obligatoriska tacktal. :bire

 

(Vinnarna och föregående års vinnare finns i vår Hall of fame)

Länk till kommentar
Share on other sites

Det kan inte vara möjligt att jag fick en utmärkelse igen? Ändå har jag varit mindre aktiv att skriva än tidigare. Tack för rösterna även om jag själv tycker Max_ och jbergman förtjänar det bättre. Och grattis alla som vann.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är lika rolig som Team_Fagott, gorse, Anhool och Johan_Ask tillsammans!

 

Och nästan dubbelt så rolig som jmalmsten, jag är kort sagt ett komiskt geni!! Fyfan va rolig jag är. Ojojoj.

 

Tack alla som röstat fram manuset i år igen, riktigt kul =) Manuset har nu fått uppmärksamhet av flera stora producenter. Så vi får se var allt med detta manus slutar, ska bli riktigt intressant.

 

Grattis alla ni andra, kul att Max_H äntligen fick lite uppmärksamhet, jbergman var min kandidat för årets mest hjälpsamma, så det var kul att han "vann" där också. Och att rabies (jag ska döpa min franska bulldog efter dig) vann för bästa film var helt rätt.

Länk till kommentar
Share on other sites

kommer inte ihåg hur jag röstade, men tycker alla är värdiga sina vinster. Vissa nomineringar tyckte jag inte va värda (nämner inga) men de som vann är som sagt värdiga. Till nästa år ska man se till att ha gjort ngt fint, så man blir åtminstone nominerad.

 

Funderade på vilket pris som är finast att få, det måste heltklart vara för bästa film. Det är det man ska sträva efter. Jag menar, sidan handlar ju om att göra film. Därefter bästa manus.

Länk till kommentar
Share on other sites

Först vill jag passa på att gratulera alla de andra pristagarna för goda insatser under det gångna året!

 

Tja, det känns lite pinsamt att hålla ett tacktal med tanke på att det var långt ifrån en klockren "seger", om vi säger så. Men när vi ändå är igång vill jag tillägna priset alla dem som är aktiva i kolla-mitt-manus-forumet, för det är långt ifrån bara jag som sitter och läser och kommenterar och försöker ge forumet en annan sida än kameror hit och redigeringsprogram dit. Ni vet själva vilka ni är, så jag nämner inga namn för jag skulle säkert råka glömma någon.

 

Tack till alla som röstade, och tack till alla som postar i manusforumen, för hade det inte varit liv i den delen är det tveksamt om jag fortfarande funnits kvar här.

 

Att en gnällig typ som jag skulle få en sådan utmärkelse, det hade jag aldrig trott!

 

/Jakob - bockar och bugar

Länk till kommentar
Share on other sites

Här är resultatet av omröstningarna för [thread=18184]Voodoo Film Awards 2007[/thread]. Vinnarna är:

 

Årets roligaste diskussion

[thread=15745]Vill DU skapa filmhistoria?[/thread] av Johan_Ask

 

Årets diskussion

[thread=15997]Dagens gnäll[/thread] av Farfarsfilm

 

Årets bästa film

[thread=13400]Kusamanov[/thread] av Rabies

 

Årets bästa manus

[thread=8923]Crazy Rabbit[/thread] av _nemo_

 

Årets roligaste medlem

 

_nemo_

 

Årets mest hjälpsamma medlem

gorse och jbergman på delad andraplats

(Max_H vann omröstningen här också, men får enligt reglerna bara en utmärkelse)

 

...och sist men inte minst:

Årets medlem

Max_H

 

Grattis alla! En liten knapp med era bedrifter kommer upp under ert användarnamn inom kort och ligger där hela året ut! Nu får ni hålla era obligatoriska tacktal. :bire

 

(Vinnarna och föregående års vinnare finns i vår Hall of fame)

 

Roligt att Max blev årets medlem, jag kan inte tänka mig någon som platsar bättre.

Länk till kommentar
Share on other sites

Grattis alla som vann och tack alla som röstat på min film. Sen vill jag passa på att tacka för detta forum, det är inte varje dag men ofta man lär sej nåt nytt här. Fett

Stämmer in i lovsången, Pace ska ha en eloge för sitt fina arbete med denna sida. Man är inte alltid helt nöjd, men för det mesta är man det och mkt tacksam.

 

Fråga till Pace, tjänar du ngt på denna sidan, eller är det bara ren hobby? Du kanske rentav lever på reklamintäkterna?

Länk till kommentar
Share on other sites

Stämmer in i lovsången, Pace ska ha en eloge för sitt fina arbete med denna sida. Man är inte alltid helt nöjd, men för det mesta är man det och mkt tacksam.

 

Skriv ett förslag i förslagsforumet!

 

Fråga till Pace, tjänar du ngt på denna sidan, eller är det bara ren hobby? Du kanske rentav lever på reklamintäkterna?

 

Det är och förblir en hemlighet. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är lika rolig som Team_Fagott, gorse, Anhool och Johan_Ask tillsammans!

 

Och nästan dubbelt så rolig som jmalmsten, jag är kort sagt ett komiskt geni!! Fyfan va rolig jag är. Ojojoj.

 

Resultatet kan ju iof ha ett samband med att medelåldern här är tolv och ett halvt.

 

 

 

Jag är inte bitter. Gubbjävel.

 

 

 

Edit: Grattis! :bire

 

 

P.s Är det någon som vet hur man gör en matrix parodi i pinnacle studio (jag har tapapt manualen d.s)

Länk till kommentar
Share on other sites

Resultatet kan ju iof ha ett samband med att medelåldern här är tolv och ett halvt.

 

Jag är inte bitter. Gubbjävel.

 

Edit: Grattis! :bire

 

P.s Är det någon som vet hur man gör en matrix parodi i pinnacle studio (jag har tapapt manualen d.s)

 

Haha, tack :f

Länk till kommentar
Share on other sites

Och nästan dubbelt så rolig som jmalmsten, jag är kort sagt ett komiskt geni!! Fyfan va rolig jag är. Ojojoj.

jag kan knappt tro att jag ens blev tvåa på den kategorin... ni grabbar (och ni enstaka tjejer) skrämmer mig... skrämmer mig...

 

Men i övrigt tror jag nog inte att "fel låt vann" som man brukar säga efter schlager-festivalerna...

 

När blir det Voodoofilm-festival förresten... eller iallafall Voodoofest? någon stackars stockholmare/göteborgare som känner sig modig nog att husera oss som då komma från annorstädes före&efter tillställningen? Vore ju kul ändå att få lite ansikten på medlemmarna här... Snacka med Sam och Rai och diskutera esoterisk filmkonst med Jernby eller höra på Nickes gnäll (;))... Men det kanske ska ta å bli en egen tråd för det... och arrangörer behöver raggas som vanligt... jaja...

 

Ett sent grattis ändå till vinnarna från den halvgalne kamikazepiloten från jämtland. En stor skål cider till er alla! :birp

Länk till kommentar
Share on other sites

När blir det Voodoofilm-festival förresten... eller iallafall Voodoofest? någon stackars stockholmare/göteborgare som känner sig modig nog att husera oss som då komma från annorstädes före&efter tillställningen?

 

Tja, har ni vägarna förbi Ytterby (ca 4 mil utanför Gbg) så har jag hemmet och whiskeyn.

Länk till kommentar
Share on other sites

När blir det Voodoofilm-festival förresten... eller iallafall Voodoofest? någon stackars stockholmare/göteborgare som känner sig modig nog att husera oss som då komma från annorstädes före&efter tillställningen? Vore ju kul ändå att få lite ansikten på medlemmarna här... Snacka med Sam och Rai och diskutera esoterisk filmkonst med Jernby eller höra på Nickes gnäll (;))... Men det kanske ska ta å bli en egen tråd för det... och arrangörer behöver raggas som vanligt... jaja...:birp

 

 

esoterisk ? har inte det med sekt att göra, filmare från Voodoofilm inlåsta på hotell börjar mörda varandra i ren avundssjuka.

 

Sponsrar härmed Mjölby, Huddik eller annat stadshotell med 500 kr i Voodoofilm-festivalen. Om alla voodoos sponsrar 100-500kr blir det ju en jävla fest med massa cider eller starkare.

 

Väl mött i stadshotell som kommer rasa samman ;)

bra idé va.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Norrköping nån? ;)

Finns ett stort hus/konferenshotell ca 7 km N. Norrköping. Allt sköts av en person. Mat, servering, bartender, städning. ALLT av ägarinnan själv. Vid stora tillställningar har hon hjälp av en officiell person. Kallskänka.

 

Egendomen liknar herrgård, the Shining, som blivit halvt kapad av E4:an som går rakt igenom idag.

 

Skulle vara en perfekt plats för voodoofilm-festival.

 

Vem är det som serverar, lagar maten, gör drinkarna och städar? En person skulle inte klara det. Kanske 20.

DET SPÖKAR UTAV BARA HELVETE (sant)

/nils

ska ja kolla vad allt kostar 2-3 dagar? Insamling genom Pace skulle kunna gå.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...