Gå till innehåll

Dagens Tips


Tomtebo

Recommended Posts

(vet inte om detta är rätt ställe att posta, så ifall det är fel flytta på tråden)

 

Jag tänkte att man kunde tipsa om lite olika saker, som inköp ställen, små fix osv,

till film och allmänt dyl.

 

Vilket fall som helst, så vill jag tipsa om en lite underbar affär som jag besökte idag.

 

"Hem och hobby" i Hjo.

Och då undrar ni varför jag tipsar om denna lilla krimskrams butik? Kanske för det är Hjo's enda dragplåster på en söndag? eller för den ligger bredvid en hamburgerställe? Nej, Det är bara för att dom har tyger i massor! Dessutom hade dom ett perfekt tyg för BLUESCREEN. Jag åkte ditt på grund utav att jag hade hört om att dom hade tyger i mängder till ett rimligt pris, då jag har letat efter green/bluescreen länge utan att hitta något.

 

Jag köpte 5meter brett och 2meter långt bluescreen tyg i bra material för 195kr, (kostade 39kr metern) Smått billigare än att beställa det från något annat ställe vad jag vet iallafall.

 

Så ifall ni har vägarna förbi så kan jag tipsa er om denna butik, dock hittade jag inte någon perfekt greenscreen. Kommer väl in kanske?

 

Alla vägar bär till hjo!

bluescreen.jpg

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...