Gå till innehåll

Ny version av Voodoo Film - vad tycker du?


Pace

Recommended Posts

Uppdaterad: http://www.voodoofilm.org/

 

Bara för att det är första gången webbplatsen uppdaterats sedan årsskiftet måste jag naturligtvis fråga vad ni tycker?

 

Några av ändringarna:

 

  • Fast bredd på sidan.
  • Undermeny i stället för brödsmulenavigering.
  • Nytt kommentarsfält/kommentarvisning.
  • Dela med sig av nyheter, via sociala nätverk.
  • Filmordlistan visar nu akronymer samt engelsk/svensk översättning.

 

(Note to self: version 5.3)

Länk till kommentar
Share on other sites

Aaah! Popups! TryggPCVerktyg??? My computer at risk???

 

Det upptäckte jag också. Vilken annons var det? Vårt avtal förbjuder popups så de skall inte finnas.

 

r) Diskussionen om det [thread=18334]fortsätter här[/thread].

Länk till kommentar
Share on other sites

man märker ju inte så himla mycket annorlunda, men sidan har skön och lugn design. Inte ett Las vegas-inferno som de flesta sajter. Det viktigasta är nog att du behåller lugna "tempot" om du förstår hur ja menar? Smidig att bläddra i.

Riktigt bra tycker jag designen är och har varit. Sajtnörden vill nog ha mer film och musik på index-sidan. Bra att du undviker sånt.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Du vet väl att de absolut vanligaste färgseende problem är just med att se skillnader mellan blått och grönt. Kontrasten mellan de färgerna är för liten.

 

Det har jag inte tänkt på, tack för det. Om någon här har dessa problem får ni gärna skicka ett PM till mig och berätta om vilka problem som uppstår för er. Det vore tacksamt. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...