Gå till innehåll

Bygg en billig väska


bastard

Recommended Posts

Jag har haft problem med förvaring samt att jag inte vill pröjsa dyra slantar för dyra väskor.

Jag hittade en rullväska i grovsopförrådet som var bra för den är gjord i hårdplast. Sedan åkte jag till http://www.special-plast.se/Butiken.html på Odengatan i Sthlmoch handlade antistatiskt skummgummi för 500 kronor.

Hitintills så har jag bara grovskurit med ett rakblad,men ska justera till det och några extrahål för batterier i efterhand.

Videoväska 001.jpg

Videoväska 002.jpg

Videoväska 003.jpg

Videoväska 004.jpg

Videoväska 005.jpg

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag föredrar ryggsäck men det är antagligen en smaksak. Min ryggsäck från Lowepro har bra utrymme för systemkameran med tillbehör i det nedre facket samt batterier för min XM1. Det övre utrymmet har plats för XM1:an. Jag brukar även ta med 3 klämspottar som jag fäster på stativet, även de får plats men då lindar jag visserligen in kameran i en handduk. Två kameror i en säck, den kostade visserligen 795 men det var den värd.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...