Gå till innehåll

I dag är det en stor dag i Voodoo Films historia


Pace

Recommended Posts

Eftersom jag fyller år!

 

Som den despot jag tvingas vara bland er lägre stående medlemmar, liksom det rutinmässigt inarbetade föraktet jag har mot er, (§e ;) :bire) så tar jag också tilfället i akt att gratulera mig själv! Hipp hipp hurra!

 

(Och hur gammal blir jag då? Ett år äldre. Precis som vanligt.)

 

 

OBS. Ironi. Bara för att vara på den säkra sidan. ;) Min födelsedag är däremot helt autentisk om inte mina föräldrar lurat mig gravt under alla dessa år.

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Som den despot jag tvingas vara bland er lägre stående medlemmar

Pace, härmed ber jag som lägre stående medlem om tillåtelse att få gratulera dig. Om min önskan inte bifalles önskar jag att mottaga spöstraff när som helst på dygnet för att sona mitt straff. ;) :birp

 

Men, jag är ett år äldre så just nu är det du som är lägre stående. *muuuuuaahhhhhhhhhhhhhh* §e

Länk till kommentar
Share on other sites

Pace, härmed ber jag som lägre stående medlem om tillåtelse att få gratulera dig. Om min önskan inte bifalles önskar jag att mottaga spöstraff när som helst på dygnet för att sona mitt straff. ;) :birp

 

Men, jag är ett år äldre så just nu är det du som är lägre stående. *muuuuuaahhhhhhhhhhhhhh* §e

 

Hmmm. Efter att mina elitistiska rådgivare motvilligt tvingat mig att acceptera din önskan kan jag inte annat än säga tack. "Tack." Även en stor och upplyst despot som jag själv kan ha välsinnade sidor.

 

Tack, tack. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...