Gå till innehåll

Barnen badar med kläderna på


bastuper

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 1 år senare...

Vem har sagt att vi ska filma nakna barn?

 

Jag har haft ett stort problem, folk idiotförklarar mig för mina ideér

men INGEN av er kan ge mig det goda rådet att mitt intresse för blöta kläder

är en fetisch, det är på en sexuell nivå och om det är på den nivån ska man inte blanda in barn i det.

 

 

Det har inte någon sagt till mig, det har jag insett själv efter att ha blivit kallad pedofil och blivit idiotförklarad.

 

 

Jag är inte mycket mer onormal än andra men idag vet jag bättre, jag vet var gränserna går och

att man ska hålla sig innanför dom, hade jag inte sett det här som en sexuell grej så hade jag ju

gjort nått av det hela - som en hobby.

 

 

Men man får göra som dom gör utanför Sverige, man håller sig till vuxna,

håller på att ragga lite folk som kan tänkas vara intresserade av att bilda en liten klädbadarklubb eller liknande.

 

 

 

Annars får ni gärna ge goda råd om hur man ska utveckla detta men med vuxna personer i rollerna.

 

 

MVH En som vet bättre än vad han gjorde innan - jag vet alltså bättre än er då ni inte ens kan ge goda råd.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu vet ni hur det ligger till, nått mer behöver jag inte säga.

Om jag tänker samtala om min fetisch så, jo jag har vissa kontakter inom

kommun och landsting, har mailat dom om mina funderingar och det kan hända

att jag kommer träffa en kurator och samtala om min fetisch så att säga.

 

Man har alltid gillat att bada med kläderna på men aldrig riktigt våga vara helt öppen med det.

Den här vuxenhabben som jag egentligen är inskriven på, dom har nån rehabbassäng där i närheten

så det kan bli att man träffas och badar, sen får man kanske gå till bassängen och rent praktiskt

visa hur man brukar göra, man ställer sig och duschar med kläderna på, sen kryper man ner i bassängen

med kläderna på, kanske bara jag eller vi tillsammans.

 

 

 

Då kan man kanske få sätta ord på sin udda hobby och lära sig mer om hur saker och ting fungerar.

Tänk om man kunde bilda en liten badgrupp där man har möjlighet att bada med kläderna på där inom

habiliteringen, vore kanske nått att prova.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...