Gå till innehåll

3ds max tutorial? vue rendering?


RuNe

Recommended Posts

Hej

Jag tängte ta två frågor i samma ämne så.. Fårsta frågan är; vet nån nån bra sida får tutorials till 3ds max? förutom 3dbuzz, och hällst video totorials ska jag tillägga. Andra frågan är; vad ska man ha för inställningar i Vue så att det blir så bra kvalitet som möjligt? ja vet att man ska använda GI rendering men de blir ändå inte riktigt så bra som jag vill ha de, nån som vet lr har nån länk till nån tutorial lr nått?

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej

Jag tängte ta två frågor i samma ämne så.. Fårsta frågan är; vet nån nån bra sida får tutorials till 3ds max? förutom 3dbuzz, och hällst video totorials ska jag tillägga. Andra frågan är; vad ska man ha för inställningar i Vue så att det blir så bra kvalitet som möjligt? ja vet att man ska använda GI rendering men de blir ändå inte riktigt så bra som jag vill ha de, nån som vet lr har nån länk till nån tutorial lr nått?

 

Till Vue: (Dock har hon som berättar J-vligt iriterande röst)

http://www.geekatplay.com/tutorials.php

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...