Gå till innehåll

Extrema klipp


Jak00b

Recommended Posts

aa typ, fast gärna gratis också längre explosioner, typ som bilexplosioner ungefär

 

aha Klipp, missupfattade dig lite. Jag har några som jag fått gjort till mig själv i vissa 3d program. Men dem är mina! MOAHHAHA! :-)

 

Ska leta lite får se ifall jag hittar något åt dig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Artbeats

Digital Vision

VideoCoPilot - Action Movie Essentials

 

Fast de är definitivt inte gratis, men tänkte bara tipsa ändå :) Hoppas jag ej får någon varning nu.

 

Om du vill ha gratis effekter så är detonationfilms det bästa du kommer få tag på. Och det är väldigt bra grejor, det handlar egentligen om att vara bra på compositing så kan man få nästan allt att se bra och realistiskt ut.

Länk till kommentar
Share on other sites

delar du med dig till mig också?

 

 

jajamen du kan få min gamla 160gb hårdisk, där ligger ca 100gb dv-material och 50gb annat anvädbart till film. Tog över 2 år att samla ihop. POFF död. Fungerar inte längre, finns de något sätt att få den att fungera igen? Har hört att frysen i en plastpåse i 24 timmar ska funka? :)

Länk till kommentar
Share on other sites

En kund (på förra jobbet) hade en hel långfilm på en disk (inga backups ALLS). Gick på ca 80K ex moms att rädda hos IBAS. Men det finns billigare, beroende på vad det är för fel - mekaniskt eller bara filsystemet som kaikat ur. Men är det mekaniken är det jobbigt (och dyrt)...

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...