Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: En (1) tråd per filmprojekt

Administratör Paces avatar
    Reg.datum
    jun 2002

Pil En (1) tråd per filmprojekt

I Produktionsdagböcker har du möjlighet att skriva om ditt filmprojekt för andra - från idé till färdig film.

Reglerna för forumet är i nuläget enkla: En tråd per filmprojekt. Dessa kan dock ändras efterhand, så du bör läsa igenom denna tråd varje gång du lägger upp ett nytt projekt.

Besatt medlem Java ex Machinas avatar
    Reg.datum
    nov 2005

Standard

Toppen! Tack Pace.

Jag såg inte det här forumet förrän efter jag skickat iväg några trådar till kolla min film-forumet. Kanske bättre att ha allt samlat i samma tråd här än att lägga upp en separat tråd i det forumet dessutom för varje avsnitt? Eller är det bättre om folk får kommentera där för varje avsnitt och så kan man ta nyheter om projektet här (som eventuella uppkommande filmfestivaler etc)?
    Åsikter?

Reg.datum
    jun 2002

Standard

Det har jag inget givet svar på, utan tiden får utvisa vad som är mest lämpligt. Det går alltså utmärkt att visa filmen i Kolla min film! som vanligt, eller visa sin film här. Huvudsaken är att man håller det på ett ställe.

Dock är detta inget renodlat visningsforum (sådana trådar kommer att stängas), utan det gäller bara trådar där man fått följa utvecklingen ett tag.

Reg.datum
    nov 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pace Visa inlägg
    Dock är detta inget renodlat visningsforum (sådana trådar kommer att stängas), utan det gäller bara trådar där man fått följa utvecklingen ett tag.
    Det funkar för mig. Vi kör på trådar i Kolla min film för varje avsnitt då så länge så får du och lilla farbrorn säga om det funkar för er.

Besatt medlem lilla_farbrorns avatar
    Reg.datum
    okt 2003

Standard

Projekten följer man väl i dagböckerna, men de färdiga filmerna läggs upp under "Kolla min film" som vanligt.
    Senast redigerad av lilla_farbrorn den 2007-08-29 klockan 00:08. Anledning: oops. :)

Besatt medlem Simon Ws avatar
    Reg.datum
    feb 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av lilla_farbrorn Visa inlägg
    Projekten följer man väl i dagböckerna, men de färdiga filmerna läggs upp under "Kolla min film" som vanligt.
    Citat Ursprungligen postat av Pace Visa inlägg
    ... Det går alltså utmärkt att visa filmen i Kolla min film! som vanligt, eller visa sin film här. Huvudsaken är att man håller det på ett ställe.
    Kanske borde förtydliga helt och fullt vad som gäller...

Reg.datum
    okt 2003

Standard

Ja nu blev det lite krock här. Hade inte riktigt följt vad som sagts. Alltså: det är som Pace säger, projekt med återkommande filmer kan visas i forumet för produktionsdagböcker och enskilda filmer postas som vanligt i "Kolla min film".

Reg.datum
    nov 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av lilla_farbrorn Visa inlägg
    Ja nu blev det lite krock här. Hade inte riktigt följt vad som sagts. Alltså: det är som Pace säger, projekt med återkommande filmer kan visas i forumet för produktionsdagböcker och enskilda filmer postas som vanligt i "Kolla min film".
    Ni kan ju slänga ihop Historprogram-trådarna i Kolla min filmforumet i min Histortråd i det här forumet isf. Hellre det än att ni tar bort kommentarerna.

Reg.datum
    okt 2003

Standard

Ja, det här med moderering är ju inte alltid det lättaste. Jag råkade flytta lite fel till det nya forumet, men hoppas på att Pace åtgärdar det så snart han kan då jag inte har nån befogenhet att fixa det själv.

Reg.datum
    jun 2002

Standard

Åtgärdat.