Gå till innehåll

Problem med rode videomic


FarfarsFilm

Recommended Posts

Testa att koppla in den i en annan enhet, typ datorn och se ifall du får de fortfarande. Annars får du reklamera micken.

 

OFF: Jag har en gs500 upgraderingen till 400, vad kör du med för fisheye?

Ringer nu till cyberphoto. Jag ska reklamera den.

När jag kopplar den till datorn blir ljudet skit lågt.

 

Har en Raynox HD-3032PRO 0,3X.

Vad använder du?

Länk till kommentar
Share on other sites

Ringer nu till cyberphoto. Jag ska reklamera den.

När jag kopplar den till datorn blir ljudet skit lågt.

 

Har en Raynox HD-3032PRO 0,3X.

Vad använder du?

Just nu anväder jag raynox 303an, den billiga varianten, limmade på 2små plastbitar så passar den 42mm gänga också. Fungerar okey i 4:3, i 16:9 så blir de rätt mycket svart, visst kan man zooma in. Blir de någon svart ring med den? Funderar på att skaffa en ny.

Länk till kommentar
Share on other sites

Just nu anväder jag raynox 303an, den billiga varianten, limmade på 2små plastbitar så passar den 42mm gänga också. Fungerar okey i 4:3, i 16:9 så blir de rätt mycket svart, visst kan man zooma in. Blir de någon svart ring med den? Funderar på att skaffa en ny.

Har också haft 303an på min gammla kamera.

Blir inge svarta kanter om man tar bort den främre saken på linsen och sedan skruvar på fisheyen.

Men har som för mig att på NV-GS500an ska de bli lite svarta kanter på. Är inte helt säkert på det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Har också haft 303an på min gammla kamera.

Blir inge svarta kanter om man tar bort den främre saken på linsen och sedan skruvar på fisheyen.

Men har som för mig att på NV-GS500an ska de bli lite svarta kanter på. Är inte helt säkert på det.

 

Okey, tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Ringde och hörde med cyberphoto i måndags, vars min mikrofon var. Eftersom det hade gått ungefär en månad sen jag skickade iväg den. Dom hade skickat vidare mikrofonen till företaget som skulle laga den. Men dom hade slarvat bort den så.

 

Tur i oturen så ger dom mig en ny mikrofon : )

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...