Gå till innehåll

Helt nytt forum kommer inom kort


Pace

Recommended Posts

Om några dagar börjar bytet till ett helt nytt forum, med ännu fler funktioner och bättre sätt att diskutera med varandra.

 

Dock kommer det nya forumet att innebära att några kompromisser få göras, de är följande:

 

Alla PM kommer att raderas

Då det nuvarande forumet skiljer sig allt för mycket från det nya forumet kommer de privata meddelanden (PM) att helt utelämnas vid konverteringen. Har du skrivit ett viktigt PM? Skicka det via e-post i stället, eller vänta tills nya forumet kommer. Om det skulle behövas kan jag återställa gamla PM efter konverteringen, de kommer att finnas kvar som säkerhetskopior.

 

Lösenorden blir ogiltiga

Alla lösenord kommer att bli ogiltiga. Så ni måste skaffa ett nytt lösenord efter konverteringen. Instruktioner för hur ni ska gå tillväga kommer att finnas här så småningom. Det är dock viktigt att er e-postadress fungerar, för dit skickas det nya lösenordet sedan. Har ni en ogiltig e-postadress - då kan ni heller inte använda ert nuvarande användarnamn.

 

Det nya forumet kommer att köra igång tidigast onsdag 16 juni. Eventuella frågor ställs direkt i den här tråden så att alla kan ta del av svaren.

Länk till kommentar
Share on other sites

Av mitt motto att dömma ("Ingenting är perfekt, allting kan bli bättre") så blir jag aldrig nöjd. Och tur är väl det, av mina erfarenheter som webbplatsansvarig har jag bara jobbat med en hemsida i hela mitt liv - Voodoo Film - i snart sex år. ;)

 

Ny design kommer eftersom jag valt att behålla så mycket av de förinstallerade layoutmallarna som möjligt, för att lättare kunna göra uppdateringar. Dock blir det samma "känsla" som det nuvarande utseendet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...