Gå till innehåll

T-mannen (trailer)(02:06)


viktim

Recommended Posts

Hej, här är trailer till våran nya film.

 

http://www.t-mannen.info.se/ Nu funkar sidan igen, både low och high!

 

Tobias vaknar som vanligt, och går sedan ut för att springa. Men i skogen så stöter han på något okänt...

 

Vi har hållt på med denna film i snart ett år, och vi har bara en scen kvar. Men här är iaf trailern till filmen!

 

Format: .mov

Storkel:10,9mb(low) 24,7mb(high) (strömmande)

Längd:2.06

 

http://img469.imageshack.us/img469/8360/bilenfrnhelisa4.th.jpg

http://img469.imageshack.us/img469/4679/davidadamlk8.th.jpg

http://img455.imageshack.us/img455/4503/richardch4.th.jpg

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst bollyn

Kan du skriva vart man kan se den någon stans.

 

Vet inte om jag upp fattade fel det kanske var så att sidan inte var klar så det är därför som du inte skriver vart man kan se filmen.

 

I så fall undrar jag varför man lägger in ett inlägg så bråtom är det väll inte.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, den här tråden smet ju lite för enkelt igenom kontrollen. En bättre länk vill vi se. "low-videon" fungerade inte för mig trots att jag väntade 5 minuter. (filstorlek 9 mb...)

 

Tråd låst tills vidare. Trådskaparen begär upplåsning när kraven är uppfyllda.

 

Tråd öppnad igen 1/6.

Länk till kommentar
Share on other sites

Bra! kort sagt, man känner många amatör vibbar, men det löser sig ändå. Storyn verkar lite tom, jag vet inte. Men trots det så vill jag se mer. Ska ni spela in något mer eller ändra något så kolla på den scenen då en skådespelare sitter framför en data och gör något. Kolla om ni måste visa skärmen eller om ni kan fixa en platt istället. Det blev mycket fladder. Men jag gillar den, skapade intresse hos mig!

 

Betyg 3.5 av 5 :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hehe, tack tack. Exakt vad menar du med "amatör vibbar":P är det skådespelarna eller filmandet?

 

Jo, jag vet att det blev fult på skärmen, men vi spelade in i ett bibiliotek, och dom har bara CRT skärmar. Tror nog inte jag får komma dit med en egen skärm och bröja byta osv(tjuriga tanter som jobbar där:P)

 

men kul att du gillade den iaf!

Länk till kommentar
Share on other sites

Hehe, tack tack. Exakt vad menar du med "amatör vibbar":P är det skådespelarna eller filmandet?

 

Jo, jag vet att det blev fult på skärmen, men vi spelade in i ett bibiliotek, och dom har bara CRT skärmar. Tror nog inte jag får komma dit med en egen skärm och bröja byta osv(tjuriga tanter som jobbar där:P)

 

men kul att du gillade den iaf!

 

Nog mest skådespelarna, men ibland gjorde dem bra ifrån sig. Men sen också filmandet en eller två gånger...

 

Var det nödvändigt för storyn att filma i ett biblotek? Och så länge man är trevlig och tydlig med vad man vill så går dem säkert med på det;)

 

Ja men det gjorde jag ju. Kommer den läggas upp här så småningom?

Länk till kommentar
Share on other sites

aha, ok.. det här är ju trots allt deras första film, så man kan ju inte begära så mycket av dom:D

 

aa det är det, för i filmen ska dom hämta information om "talismanen" och då är ju ett bibliotek en perfekt plats för sådant.

 

hhehe, aa. Den kommer nog upp här inom 1 vecka. Vi ska spela in den sista scenen imorgon, faktist den största och mäst spännande scenen vi har/kommer att göra:D. Den beräknas bli runt 40-45minunter lång.

Länk till kommentar
Share on other sites

aha' date=' ok.. det här är ju trots allt deras första film, så man kan ju inte begära så mycket av dom:D[/quote']

 

Bra regi kan lösa det^^ Jag ska inte säga något, vet hur det är. Men det ser rättså bra ut trots allt. Men det är väll inte din första film också eller?

 

aa det är det' date=' för i filmen ska dom hämta information om "talismanen" och då är ju ett bibliotek en perfekt plats för sådant.[/quote']

 

Man kan fejka allt:)

 

hhehe' date=' aa. Den kommer nog upp här inom 1 vecka. Vi ska spela in den sista scenen imorgon, faktist den största och mäst spännande scenen vi har/kommer att göra:D. Den beräknas bli runt 40-45minunter lång.[/quote']

 

Lycka till då! Ser fram emot att få se den;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo, det är ju sant. Det här är min första film, då menar jag seriösa film. Har gjort en tidigare, fast den blev ju inte direkt någon höjdare.

 

 

aa, det kan man ju med göra, men har lite ont om tid nu. Min bild lärare vill se filmen den här veckan som kommer, och vi har inte spelat in sista scenen än. Så det är lite stressigt:S:S

 

 

aa, jag med:D

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...