Gå till innehåll

Spiderman 4


kamera10

Recommended Posts

Har redan hört och sett att dem ska göra en fyra till filmen som kommer typ antingen 2009 eller 2010, fast dem tänkte först byta ut Tobey Maquire mot han som spelar huvudrollen i The day after tomorrow! Glömt hans namn.

 

Jag blev helskraj men sen berätta Tobey Maquire i teve att han ska spela i fyran! Jag tror det var Carnage och Lizardman som ska vara fienderna och Spiderman och Sandman ska bilda team!

 

Skriv vad ni tycker om det!

Länk till kommentar
Share on other sites

En sida med fan-posters (alltså vanliga människor som gör posters på filmer som inte finns). IMDB och en blogg.

 

Inte världens mest pålitliga källor va?

 

Det finns INGA uppgifter om en eventuell fyra i serien. Inte än.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag läste att det skulle bli tre filmer till, men det har jag ingen källa på.

Hur som helst så blir jag förvånad om det kommer en fyra eftersom det i trean...

...saknades ett upplägg för en uppföljare. De två föregående filmerna hade ju alltid ett upplägg för en uppföljare. Hur skulle Cletus Kasady förresten kunna komma i kontakt med Eddies symbios när Eddie nu är död?

 

Om Spider Man och Sandman skulle ett team så blir jag bara besviken. Sedan vet jag att många vill se Carnage (även jag) men han är ju inte direkt den mest kommersiella skurken eftersom han redan är seriemördare innan han blir en superskurk. Alltid har väl superskurkar i filmer varit "vanliga" goda människor som har fördärvats av något innan förvandlingen sker, bara för att man ska kunna spela på yin & yang-dramat.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har inte sett 3an än, men Avi Arad på Marvel eller om det var någon annan av cheferna på Marvel har sagt att de mycket väl kan tänka sig att fortsätta göra filmer upp till Spider-man 20 så att det blir en 4a är inte helt otroligt. Själv hoppas jag att det tar ett par år innan de börjar på fler, annars är nog risken rätt stor att folk tröttnar.

Länk till kommentar
Share on other sites

För varje film som kommer är jag bara rädd att de ska klanta till det. Ingen slutar väl när de ligger på topp längre.

Jag blir kanske inte förvånad om det kommer en fyra men jag blir överraskad om den blir bra och lappar bra ihop med resten av filmerna, positivt överraskad.

 

Nu låter jag negativ. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

En sida med fan-posters (alltså vanliga människor som gör posters på filmer som inte finns). IMDB och en blogg.

 

Inte världens mest pålitliga källor va?

 

Det finns INGA uppgifter om en eventuell fyra i serien. Inte än.

 

Kanske inte men jag är väldigt säker att det kommer en fyra, dessutom så sa Tobey Maquire på BBC att han ska gärna ställa upp i fyran!

Länk till kommentar
Share on other sites

Har redan hört och sett att dem ska göra en fyra till filmen som kommer typ antingen 2009 eller 2010, fast dem tänkte först byta ut Tobey Maquire mot han som spelar huvudrollen i The day after tomorrow! Glömt hans namn.

Jake Gyllenhaal. Grymt bra skådis, hade nog funkat riktigt bra som Peter Parker.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns vissa grejer som jag tror kan bli svårt att göra likadant som Tobey, tex så har han en mer lugn och försiktig röst. Han låter inte så farlig till skillnad från Jake Gyllenhaal, för han ser mer ond ut än honom så jag håller med Norbert.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...