Gå till innehåll

Rök utan rökmaskin?


soulpat

Recommended Posts

Ska filma en väldigt snabb sekvens där en snubbe knackar på dörren till en marijuana rökande rastafaridude. När dörren öppnas vill jag att man ska se lite rök i bakgrunden(lägenheten), alltså precis bakom rastasnubben.

Det ska vara lagom mycket rök, inte för mycket, inte för lite.

 

Vill inte bränna papper o massa skit, måste finnas bättre sätt.

 

Någon som vill dela med sig :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hm, hm, hm. Sotaren provtryckte vår skorsten härom månaden. Eftersom jag har så stökigt i pannrummet glömde han kvar rökpatronen. Det stod en adress på den. Om jag kommer i håg i kväll skall jag se om jag har tompaketet kvar.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Vilken tur att någon kommenterade i den här tråden. Jag har paketet som sotaren glömde när han provtryckte vår skorsten. Prylen heter VENTILAX, avger en tät oljefri rök. För kontroll av luftrörelser, brandvarnare, täthetsprovning och rökeffekter.

Brinntid ca 4 minuter. Tillverkad av Björnax ab. Enligt paketet skall man ställa den på ett eldfast underlag och tända med tändsticka. Tänder man fler samtidigt skall det vara ca 6 cm mellanrum.

 

Renifoam AB,

Box 567, 581 07 Linköping

Besöksadress, Torvingegatan 12

tel 013 10 16 35, fax 013 10 16 36

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...