Gå till innehåll

Batman - The Dark Knight (2008) *spoilers*


Java ex Machina

Recommended Posts

Ryser. Snacka om att försöka sticka kniven i fansen/batman legenden.

 

Tyckte dock att Nickcholson funkade. Även om jag tror det här blir ännu bättre.. Men filmerna efter Batman returns (ja förutom Begins då) borde det fan vara dödsstraff på. Tror att det här kan bli hur grymt som hellst.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tror också att denna film kommer att vara otroligt bra.

 

Joker-bilden är ju klockren (om det nu är samma som jag sett, i JxM: s inlägg ser jag inget under den spoilern).

 

Ser ut att bli riktigt mörk och härlig.

Länk till kommentar
Share on other sites

mjo... men med föregångare denna så är det inte lätt att göra en ny batman-film;):

 

 

Somedays you just can't get rid of a bomb!

 

Men jag gillar Patrick Bateman... eh... jag menar ju Christian Bales tolkning av mannen i svart... så det bådar ju gott...

 

plus att batman är ju en ninja... så vad kan gå fel? :p

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Jag tror faktiskt att den här filmen blir bra även om jag var osäker med Heath Ledger som The Joker. Jag undrade hur tusan kan man få han att se ut som The Joker. Visserligen ser han ut som ett fall av crackmissbrukare, men han ser ändå ut som en bra joker. I film nr. 3 skulle jag blivit skitglad om man fått se Killer Croc i filmen. Kanske som en henchman. Han är lätt coolaste Batman villian ever.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...