Gå till innehåll

Railsystem a la E-track?


Munthe

Recommended Posts

Återkommer med priset nu i veckan. Den är inte dyrare än den gamla.

 

"Mliften" som jag snackat om kommer att bli ett tillbehör till Rebel Railen. Man kommer att kunna skruva på två grejer så kan Rebel Railen ställas upp och kameran "jibba" upp och ned. Det tillbehöret kommer senare under våren. Rebel Railen kommer jag att börja sälja den här veckan. Jag har några i lager.

 

Jag återkommer med pris när jag vet vilken rabatt jag ska erbjuda Voodoofilms medlemmar. Voodoomedlemmar kan köpa genom att PMa mig här. Annars kommer jag att ha en eBay ProStore mot slutet av veckan.

Länk till kommentar
Share on other sites

http://store03.prostores.com/servlet/rebellab/StoreFront

 

Utpriset är ca 7 200 kr (omräknat från dollarkurs) ex moms.

 

Voodoofilmmedlemmar kan PM:a mig och på så vid få 1 000 kr rabatt rakt av. Dvs 6 200 kr ex moms. :)

 

Min ambition är att ligga prismässigt en bit under alla konkurrenter i den här kvalitetsklassen. Rebel Railen i sin nuvarande form (nya material och svarteloxerad) är i princip outslitlig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hm...ser ut som att det eventuellt blir en stor skandinavisk återförsäljare på min lilla guerillaräls. Skojjigt.

 

REDIGERING:

 

Efter snack med flera distributörer kan jag konstatera precis samma sak som när det gäller film. Distributörer kostar mest en massa pengar för upphovsmakaren. Och dom kostar mer än det smakar - så jag fimpade den idén. Istället ringde jag min underleverantör och dealade så nu sänker jag priset på rälsen och kommer enbart att sälja den online från martinmunthe.com.

 

Fortfarande gäller rabatten för Voodoos medlemmar. PM:a mig om det så styr vi upp nåt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...