Gå till innehåll

Jag slutar som moderator.


_nemo_

Recommended Posts

Bara för att de flesta moderatorer och många medlemmar är riktigt elaka mot mig, om man får uttrycka sig så, så kommer jag att försvinna från forumet ett tag. Men ni är väl bara glada att bli av med mig?

Tack alla medlemmar som varit snälla i alla fall.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jaja, men nu handlar tråden väl inte om huruvida du kommer försvinna eller ej. Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte jättemånga bryr sig. Det är förresten lite fjortisvarning när man berättar allt ointressant man gör. Det är ett tecken på osäkerhet, man vill att alla ska fråga varför, hur, när etc.

Jag menar, ovanstående inlägg berör ju ingen alls förutom dig själv, vad gör den för nytta?

Jag är fullt medveten om att detta inlägg inte heller har med vare sig film eller moderatorer att göra men jag vill bara yttra mig angående vissa typer av inlägg. Feel free to gå tillbaka till ämnet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det som gör att man blir irriterad är ju Nemos självsäkerhet runt sin dockfilm. Man ska vara självsäker och irritera folk :)

 

Tycker dock att man ska följa upp rent subjektivt av mej bra filmer utlagda under "kolla min film", av t.e.x Mister, Rabies, Java, Johnybravo, KF ent, Henks, Ljudbilden, Dr Strangelove, Danell och Henrik Nygren. Kan vara värt att göra tycker jag istället för att leka i sandlådan.

 

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Ojdå, menade inte att irritera någon här. Men men, är det inte bättre att irritera sig på mer väsentliga saker?

 

Det är väl klart att jag är självsäker, man måste väl tro på det man gör?

 

Ska jag följa upp bra filmer från andra användare? Eller ska jag följa upp mitt snack med bra filmer? Well, dom kommer snart. Dock inte under "kolla min film" förmodligen. Där lägger jag bara upp sådant som hamnar under 200 mb. Som jag inte behöver komprimera sönder.

 

Och tänk på att det var du som satt där i din sandlåda och började kasta sand på mig, genom att snacka om mitt IQ och att du kom med falska påståenden.

 

Den film jag la upp tidigare (den film som Sam & Rai är baserad på) har du alltså ändrat åsikt om sen du skrev det här:

Gratulerar till den positiva respons då fått.;) Det är filmen och du verkligen värd. Fortsätt att utveckla dina karaktärer. Kul text om Ingemar Bergman...han förtjänar påhopp, så elak och stöddig som han är.

Genialt med de enklaste dockor för övrigt.

Bra jobbat:)

/nils

 

Själv tycker jag att den filmen "regissörerna" är rätt seg, speciellt de första 3-4 minuterna, inte alls nöjd med den idag. Men ändå så pass nöjd jag kan bli för att ha gjort den på 24 timmar. Eller så är det bara för att jag sett den så många ggr, grymt trött på den. De kommande delarna kommer hursomhelst att bli mycket bättre.

Länk till kommentar
Share on other sites

Som jag skrev "Man ska vara självsäker och irritera folk" Du verkar hitta finurligheter lite här och där och säga emot mej, utan anledning. Vad som är julhumor och humor om IQ är väl ointressant. Du vet att jag alltid har sporrat dej och alla andra filmer som subjektivt jag känner filmmakeren kommer att lyckas med. Kanske inte just den filmen men någon eller några kommer att vara "stora" om några år, som filmmakare, regisör eller något närstående. Man kan se den egenskapen helt klart.Har du sett några av ovanstående, under "kolla min film"? Blir otroligt impad av vissa filmer då de har något utöver det vanliga. Man kan se början på något stort som vi alla ska stötta nu. Naturligtvis har det med ens egen subjektiva smak att göra. En kan vara dina filmer, nemo. Lycka till ;)

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Som jag skrev "Man ska vara självsäker och irritera folk" Du verkar hitta finurligheter lite här och där och säga emot mej, utan anledning. Vad som är julhumor och humor om IQ är väl ointressant. Du vet att jag alltid har sporrat dej och alla andra filmer som subjektivt jag känner filmmakeren kommer att lyckas med. Kanske inte just den filmen men någon eller några kommer att vara "stora" om några år, som filmmakare, regisör eller något närstående. Man kan se den egenskapen helt klart.Har du sett några av ovanstående, under "kolla min film"? Blir otroligt impad av vissa filmer då de har något utöver det vanliga. Man kan se början på något stort som vi alla ska stötta nu. Naturligtvis har det med ens egen subjektiva smak att göra. En kan vara dina filmer, nemo. Lycka till ;)

/nils

 

Det är jävla lätt att missuppfatta varandra över nätet. Jag tyckte att det var DU som tog ut små stycken ur mina inlägg bara för att på något sätt säga emot mig ;)

 

Av de användare du tog upp i ditt förra inlägg så är det java, rabies och Danell som jag följer med spänning. Rabies film är sjukt snyggt gjord, men han behöver kämpa med "story". Java har något kul på G med historprogrammen. Danell är den jag är mest imponerad av hittills, killen är 17 år och är så grymt överlägsen många här på forumet. Jag hade turen att få se "En Bit" på stor duk när vi deltog i nOO-festivalen på SFI. Juryn och publiken valde att rösta på min film som vinnare, men för mig så är Danells film GRYM. Minst lika bra som "Regissörerna" (Danell ;)). Har även fått äran att som första person läsa hans nya långfilmsmanus, Danell har ambition och chans att lyckas.

 

De andra du nämnde sticker inte ut, KF ents film som vann "årets film" här på voodoo tycker jag bara har snyggt foto och klippning, inget annat.

 

Kanske vår diskussion lämpar sig bäst via PM?

 

Hursomhelst, jag gillar dig din skumma fan, skulle gärna ta en öl med dig och flera när jag är i STHLM nån gång, för att se om du är lika störd i verkligheten ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Bara för att de flesta moderatorer och många medlemmar är riktigt elaka mot mig, om man får uttrycka sig så, så kommer jag att försvinna från forumet ett tag. Men ni är väl bara glada att bli av med mig?

Tack alla medlemmar som varit snälla i alla fall.

Carbe, jag tycker inte du ska ta åt dig när folk är dryga. Jag vet att det är lätt att göra det när folk säger grejer som är riktade mot en, men när folk är taskiga mot dig är det inte du som ska rubba dig.

Stanna kvar på forumet, gör din grej. Om du känner att du vill lyssna på folk som säger åt dig att sluta spamma så gör det för att du själv är hygglig, men inte för att folk känner att de kan vara nedvärderande för att de är äldre.

 

Stå på dig, grabben. icon7.gif

Länk till kommentar
Share on other sites

Oj. Jag känner avundsjukans vibbar ligga över Voodoo. Varför inte... ta varandras händer och vara vänner? ;) Eller bara sluta hacka på varandra!

 

Även jag tycker vissa medlemar mest snackar skit. Jag nämner inga namn, men kan säga att det INTE är Nemo. Det hör ju inte riktigt till forumet att hacka på de andra medlemarna. Skit bara i de jobbiga!

 

Ha de bra i sandlådan!

Länk till kommentar
Share on other sites

Yay. Här finns ju lite undertryckta aggressioner trots allt. Jag som tyckte det här verkade vara ett sånt mesigt forum innan.

 

Det är ju inte bra med aggressioner och folk som avskyr varandra, det är ju det man försöker jobba bort.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...