Gå till innehåll

Jag slutar som moderator.


_nemo_

Recommended Posts

Hallå allihopa.

 

Jag har fått min ställning som moderator ifrågsatt ett antal ggr. Och iochmed senaste gången så tar det slut här.

 

Jag har även extremt mycket att göra just nu. Jag har heltidsjobb, familj och filmningen. Sam och Rai-grejen går fort framåt och kräver extremt mycket tid. Jag kommer därför att hoppa av som moderator nu.

 

Kommer självklart att fortfarande vara kvar som medlem, fast med mindre ansvar =).

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu blir det ju färre moderatorer istället för FLER moderatorer! Vad skall vi göra nu då? Jag tycker att du har varit en både bra och framför allt rolig moderator så det känns väldigt tråkigt. Jag börjar snart tro att alla kategorier under "Efterarbete" läggs ner p.g.a för få moderatorer.

Jag är ju för ung för att bli moderator själv, men jag tycker att alla som har tid SKALL BLI moderatorer, för de andra medlemmarnas skull.

 

Min åsikt skriven.

/Carbe

Länk till kommentar
Share on other sites

Känns tyngre än det faktum att min handläggare på arbetsförmedling inte riktigt låter hissen gå hela vägen upp.

 

:OO ... Eller... nähe..

 

Nemo: Om churtchil hade levt idag så hade han sagt att "Om man inte blir ifrågasatt som moderator så gör man inte sitt jobb" ungefär... ;)

Nu har jag inte läst varenda tråd men är det inte mest några av våra kära spamtroll som ifrågasatt dig? Nåväl, lycka till i villket fall, eftersom du stanar kvar som medlem kan jag ju inte riktigt sörja. Är inte insatt så jag varken kan säga bu eller bä om själva moderatandet

 

Dom flesta vet väll min åsikt, att det knappast modereras för mycket här på vooodoo.. Så att en moderator försvinner är ju inte direkt skoj om man säger så.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det är förståeligt att du inte har tid att vara det, men tycker att du varit en bra moderator= inte för sträng och inte för slapp och så har du livat upp här;) men tur att du stannar på forumet:)

Länk till kommentar
Share on other sites

Nemo: Hur har du tänkt? Filmcaféet behöver en moderator. :|

 

Jag vet. Men inte mig ;)

 

Mitt samarbete med Sam & Rai gör så att jag inte kan vara moderator längre. Det är den främsta anledningen.

 

Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva som hederstitel under mitt namn. Några förslag?

Länk till kommentar
Share on other sites

Det kommer ni att få veta inom en snar framtid. Inte än.

 

Vet att det finns andra än medlemmar som läser här på siten. Har fått mail via siten från utomstående, jag vill inte avslöja för mycket.

Länk till kommentar
Share on other sites

Så, du slutar för att du och dem har något hemligt samarbete om någonting, vad är man för person då? Själviskt är rätt ord för denna sak.

 

Hahaha, men vafan. LÄGG NER!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag vet. Men inte mig ;)

 

Mitt samarbete med Sam & Rai gör så att jag inte kan vara moderator längre. Det är den främsta anledningen.

 

Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva som hederstitel under mitt namn. Några förslag?

jag kan hoppa in om det skulle behövas.

jag menar, jag är ju ändå här varje dag även när jag har annat som borde göras.

Länk till kommentar
Share on other sites

Får man fråga när du avgår som moderator?

Inte för att jag vill bli av med mig (fastän mitt straffpoäng ;)), men det vore bara trevligt att veta. :)

 

Torsdag.

 

java: Du skulle vara perfekt som efterträdare. Du har mitt stöd :).

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu blir ni 3, slår man ihop 3x10 IQ blir det 30 IQ. Motsvarar intelligensen hos en 5-åring. Kan bli ytterligare en docka i ert filmskapande.

 

nemo, du har ju som moderator, ändrat/manupelerat i andras inlägg. Tillhör andra forum.

 

Enda anledningen att besöka detta forum är ju för de tekniska kunskaper förmedlade av t.e.x Max H, Rogge, Munthe m.fl. Samt den inspiration man kan få av Gorse och jmalmsten i deras inlägg. Plus lite humor av java kaffemaskinen.

Under "kolla min film" finns ju ett och annat geni.....värt att lägga på i minnet.

 

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu blir ni 3, slår man ihop 3x10 IQ blir det 30 IQ. Motsvarar intelligensen hos en 5-åring. Kan bli ytterligare en docka i ert filmskapande.

 

Missuppfattar jag eller är det där en förolämpning?

 

IQ är oberoende av ålder. Man föds inte med 0 i IQ, dumbass. En 5-åring har normalt runt 100 i IQ. Precis som en vuxen människa. Själv har jag 143. Min dotter som är 5 år ligger runt 140 hon med.

 

nemo, du har ju som moderator, ändrat/manupelerat i andras inlägg. Tillhör andra forum.

 

Ok, du fattade alltså inte vad som hände den där gången med carbes inlägg, eller har du valt att missa det med flit? Alla andra förstod iaf. Så nej, jag har inte ändrat eller manipulerat andras inlägg.

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...