Gå till innehåll

Ändra målmapp för AE exporter?


MrPetter

Recommended Posts

Ibland känner man sig rätt korkad.

 

När jag började känna på AE så skapade jag en testmapp och vid något tillfälle fick jag, antagligen, frågan om var jag ville att mina exporter (renderingar) skulle hamna - för allt jag renderar nu hamnar under den testmappen. Jag har sökt i manualen för att hitta svaret på denna till synes elementära fråga, men faktiskt inte hittat något! Ok, jag har inte lagt timmar på det - SÅ viktigt är det inte och när man på nytt springer på problemet så är det oftare mer spännande att rendera resultatet och stå ut med att det hamnar på ett irriterande ställe men få se det, än att vara tålmodig och försöka lösa strulet.

 

Hur som helst, finns det någon här som vet var den settingen finns (AE Pro 7)? Jag hittar den verkligen inte.

;-)

 

//Petter

Länk till kommentar
Share on other sites

Alltså, du kan ju ställa in hur den ska sätta ihop filnamnet - men antingen är jag helt blind, helt trög - eller så finns inte just val av målmapp i den dialogen. Jag ska kolla en gång till där, för jag håller med dig; det är VERKLIGEN där det borde finnas!

;-)

 

//Petter

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...