Gå till innehåll

100 000 inlägg!


Pace

Recommended Posts

Haha, att hinna före administratören med ett nyhetsinlägg är inte dåligt! ;)

En sak bara Pace: Längst ner på startsidan står det att det är fler inlägg än vad det egentligen är, under rubriken "Senaste diskussionerna". Det kanske borde ändras?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tycker sökfunktionen fungerar relativt bra, jämfört med förut. Saknar dock citat-funtionen att kunna söka på exakta fraser. Sen har jag märkt att sökarn inte alltid hittar sådant man vet finns.

 

Sen undrar jag om det någonsin tas bort några inlägg? Letade förut efter några av mina första inlägg och de verkar puts väck.

Länk till kommentar
Share on other sites

Aldrig.

 

DÄR har jag en fråga.

Gör du det för att ha så många inlägg som möjligt? En del inlägg som är helt onödiga kan lika gärna tas bort, så för jag på mitt forum.

 

Citat från "Vad är en moderator?":

 

Moderatorer övervakar speciella forum. Generellt har de möjligheten att redigera och radera inlägg, flytta ämnen, och utföra andra ändringar. Att vara moderator för ett specifikt forum är normalt tilldelat användare som är särskilt hjälpsamma och kunniga i ämnet för forumet som de modererar.

 

Där står det faktiskt att moderatorer tar bort inlägg.

Ta det inte som kritik, det är bara en enkel fråga.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nej, det står inte att moderatorer tar bort inlägg. Det står att de har möjligheten att ta bort inlägg.

 

Vi har endast tagit bort dubbelposter och dubbla trådar än så länge. Vi gör det inte för att få så många inlägg som möjligt (då hade vi ju inte stängt trådar om samma sak eller slagit ihop flera inlägg i följd). Vi gör det av respekt av inläggsförfattaren att dennes inlägg aldrig ska försvinna. Jag finner det oetiskt och jag bryr mig inte vad du gör på ditt forum.

 

Men carbe, ställ dina frågor i Tips & förslag-forumet i stället. Den här tråden handlar om att vi har passerat 100 000 inlägg.

Länk till kommentar
Share on other sites

Men carbe, ställ dina frågor i Tips & förslag-forumet i stället. Den här tråden handlar om att vi har passerat 100 000 inlägg.

 

Självklart, det skall jag göra i fortsättningen.

Dessutom väntar jag nu tills vi har 200 000 inlägg. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

100 000 inlägg! Och igår vann Martin Lidberg Let's Dance!

 

Brottartung helg asså!

 

Uhhh, att Let's Dance ens existrerar förstörde halva helgen, men att det blev 100 000 inlägg på Voodoo Film gjorde den andra hälften rolig. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...