Gå till innehåll

nosferatu?


6655321

Recommended Posts

  • 4 veckor senare...

Nu vet inte jag hur gammal frågeställaren är, men eftersom det skall vara billigt misstänker jag att det är en yngre frågeställare.

Jag undrar lite vad som hänt med experimentlustan? Om jag vore 15 år skulle jag cykla till leksaksaffären och kolla butterixtänder och antagligen komma fram till att de inte duger. Då skulle jag prova att tillverka tänder av sån modellera som man härdar i ugnen. Osv. Eller kan man helt enkelt köpa tex lösnaglar på hennes&mauritz och limma dem på tänderna med blixtlim? Eller fästa med bluetac?

Länk till kommentar
Share on other sites

Eller kan man helt enkelt köpa tex lösnaglar på hennes&mauritz och limma dem på tänderna med blixtlim? Eller fästa med bluetac?

 

genialt...låter som en mycket bra idé, man kan nog göra rätt så realistiska huggtänder av lösnaglar ;)

Det är alltid lika kul när jag innan en film går in på HM o köper massor med smink (puder, naglar osv) får alltid den där konstiga blicken av personalen :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...