Gå till innehåll

Text Effekt?


Kraver

Recommended Posts

Jag är lite ny på After Effects men skulle behöva lite hjälp. Jag har hört av min kusin att man kan använda Trapcode Particular för att göra coola för texter. Men nu fattar jag bara inte hur man gör. Jag vill liksom göra en stroke liknande streck som bildar mitt namn. Skulle vara jätte tacksam om jag kunde få lite hjälp.

 

tack på förhand

/Kraver

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

för att en sträcka ska göra ditt namn får du använda dig av 3D Stroke. Skriv texten, högerklicka, create outline, sen lägger du till 3d stroke på dem vektoriserade grejer, och kollar på start/end grejer, använd keyframes!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 7 år senare...

Om du har mycket pengar och tålamod så är Adobe After Effects helt okej. Annars har nog Windows MovieMaker allt du behöver för att kunna presentera alla medverkande på stilrent och proffsit sätt med vit text på svart bakgrund. MovieMaker är nog till coh med att föredra om du inte har några förkunskaper i Adobes produkter.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...