Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Text Effekt?

Nybörjare
    Reg.datum
    feb 2007

Standard Text Effekt?

Jag är lite ny på After Effects men skulle behöva lite hjälp. Jag har hört av min kusin att man kan använda Trapcode Particular för att göra coola för texter. Men nu fattar jag bara inte hur man gör. Jag vill liksom göra en stroke liknande streck som bildar mitt namn. Skulle vara jätte tacksam om jag kunde få lite hjälp.

tack på förhand
    /Kraver

Medlem
    Reg.datum
    feb 2007

Standard

Jag undrar också hur man gör

Nybörjare
    Reg.datum
    maj 2007

Standard

för att en sträcka ska göra ditt namn får du använda dig av 3D Stroke. Skriv texten, högerklicka, create outline, sen lägger du till 3d stroke på dem vektoriserade grejer, och kollar på start/end grejer, använd keyframes!

Besatt medlem Max_Hs avatar
    Reg.datum
    jun 2006

Standard

Du kan göra detta även utan 3D stroke, bara inte i 3D. Samma som Vazze's förslag men du lägger på Effects>Generate>Stroke.

/Max

Nybörjare
    Reg.datum
    jan 2015

Standard

Om du har mycket pengar och tålamod så är Adobe After Effects helt okej. Annars har nog Windows MovieMaker allt du behöver för att kunna presentera alla medverkande på stilrent och proffsit sätt med vit text på svart bakgrund. MovieMaker är nog till coh med att föredra om du inte har några förkunskaper i Adobes produkter.
    we are the pioneers in providing ccna switching dumps and tutorials with pass guarantee. ccie lab dumps - pass-4sure Download our latest testking a+ exam cost questions to pass real exam of mcitp training