Gå till innehåll

Enkelt 3D-program, helst gratis


hicktor

Recommended Posts

hej jag är en 15 årig amatör då jag vill ha ett 3d animations program typ som blender men enklare och jag har inga krav på graiken men gärna 3d.

Angående pris ska det gärna vara grattis då jag ska kunna ladda ner det grattis. Men det måset inta vara grattis.

Men snälla hjälp mig.

Jag behöver programet för jag har ett ganska stort projekt som har en ganska hög bubget då jag skulle vilja se hur det kan se ut med hjälp av ett 3d program.

tack i förhand.

 

ursäkta stavnigen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns gamla hederliga Alamdv2 men det är ju till special effekter, och sen finns det nyare version Effectslab, men du kan testa MAYA lr 3d max studio lr varför inte Softimage XSI, men ingen av programmen är ju direkt lätta att hantera, kanske finns vad du söker i After Effects men håller med vad ofstudios skriver att du ska skriva lite mer om vad du är ute efter?

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns gamla hederliga Alamdv2 men det är ju till special effekter, och sen finns det nyare version Effectslab, men du kan testa MAYA lr 3d max studio lr varför inte Softimage XSI, men ingen av programmen är ju direkt lätta att hantera, kanske finns vad du söker i After Effects men håller med vad ofstudios skriver att du ska skriva lite mer om vad du är ute efter?

 

 

Jag gillar inte heller punkter. Onödiga grejer.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns gamla hederliga Alamdv2 men det är ju till special effekter, och sen finns det nyare version Effectslab, men du kan testa MAYA lr 3d max studio lr varför inte Softimage XSI, men ingen av programmen är ju direkt lätta att hantera, kanske finns vad du söker i After Effects men håller med vad ofstudios skriver att du ska skriva lite mer om vad du är ute efter?

 

alamdv, effectslabs och after effects är väl ändå inte 3d-program, vilket är vad han frågar efter.

Länk till kommentar
Share on other sites