Gå till innehåll

Filmer som ni ser framemot mest.


Opus

Recommended Posts

Jag går in lite på seriehållet och väntar ivrigt på Spiderman 2 och Hulken. Sedan måste man nog ta och se Matrix 2 & 3 och Sagan om de två tornen också. Det blir nog en upplevelse på bio skulle jag tro. :)

 

r) Oj, glömde ju filmen som jag längtar mest utav allt för att se: Ultimate X på IMAX. Hoppas den kommer till Sverige eller Danmark!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag håller med om alla ovanstående, men måste lägga till Die Another Day (Bond 4-ever? :) ) och The Transporter. Den sistnämnda kanske inte verkar vara den mest intelligenta filmen någonsin, men det kan alltid vara skönt att se en film med grym action och utan en handling som kräver någon större tankemöda ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo ibland kan det vara soft att bara sitta och njuta av all action =).

 

Alltså jag förstår inte att det inte finns fler på det här forumet,

det är ju hur bra som helst att det finns ett forum för filmskapare, konstigt att inte fler hittat hit. Eller finns det något annat filmforum som är bättre som jag missat?

 

Konstigt..

 

/A.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...

Roy Anderssons nya kommer bli mumma! Dogville ska bli intressant.

 

På amatörfronten ser jag mycket fram emot No Law 4000 som ska komma i en slutgiltlig version med full ljudmix 5:1. Verkar vara ett spännande projekt.

 

Läste i tidningen idag om ett helt galet projekt där regissören själv finansierar filmen. Någonting med snapphanar hette det. Rollistan ska tydligen vara väldigt anorlunda. Men det skulle tydligen ta ett par år till att spela in p.g.a. att han producerar själv.

Länk till kommentar
Share on other sites

Kan ju göra en liten uppdatering av vilka filmer jag ser fram emot. Det är ruskigt många, men jag gör ett urval. Daredevil, The Recruit, Bulletproof Monk, Matrix Reloaded, Matrix Revolutions, The Hulk, Terminator 3, Bad Boys 2, Kill Bill, Once Upon a Time in Mexico och LotR: Return of the King. Totalt tror jag det är ungefär 30 filmer jag vill se i år, men det blir för jobbigt att skriva ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...