Gå till innehåll

Specialarbete: 2-6-Elva


Kharma

Recommended Posts

Hehe, kommer att tänka på Nollbudgets beskrivning; "Grabbens independentaction". ;)

 

Kul idé att berätta samma historia ur olika perspektiv, men det känns som om man repeterar saker man sett tidigare. Jag var lite nollställd i huvudet när jag såg den så jag har inte så mycket kommentarer annat än att den var rolig att se på. Mer film gott folk!

 

Förresten, varför fick ni göra film som specialarbete i skolan? Själv var jag tvungen att pränta ner specialarbetet på papper, visserligen om film det också, men ändå...

Länk till kommentar
Share on other sites

Pace, det är enkelt. Man är så smart att man är född lite senare och nu är det nya regler när det gäller specielarbeten. Eller projektarbete som det heter numera.

Mitt projekt är också film. Den enda egentliga regeln är att det måste röra vid åtminstone ett av ämnena som man läser i skolan. :h

Länk till kommentar
Share on other sites

Vår skola e lite speciell hehe.. nä men jag vet faktiskt inte.. vi fråga och dem sa ja så det blev rätt självklart... det är meningen att det ska va en blandning av lite olika filmer.. inget originellt alltså :) kul att ni gillar den!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Haha, naturligtvis har jag sett den filmen!

 

Jag var mycket imponerad av eran film när jag såg den! Som en blandning mellan Tarantino och Richie på svenska. Jag diggade många av kameraeffekterna som ni använde er av och ni verkar ha hur bra koll som helst på musiken (Jag vill ha soundtracket!). Cool id'e också!

Om jag dock skulle ge någon kritik så skulle de nog vara att det kanske blev lite väl mycket kameraeffekter ibland och det då blev lite segt (jag tänkte mest då på när karl röker på för andra gången och vi får se kameran åka igenom ett kvarter som inte hade något med saken att göra).

Jag, hoppas man får se mer filmer från er igen! Keep up the good work!

 

Hälsningar Karl Detters kusin! (Världen kan vara bra liten ibland, eller hur!)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...