Gå till innehåll

Woho! 6 000 medlemmar and counting...


Pace

Recommended Posts

[thread=12455]CIBM[/thread] blev den [noparse]6 000:e[/noparse] medlemmen att registrera sig på forumet!

 

I skrivande stund är vi 6 003.

 

(All statistik finns längst ned på forumets förstasida. Som aktiv medlem räknas de som besökt forumdelen någon gång de senaste 120 dagarna.)

Länk till kommentar
Share on other sites

Ah, forumet ökar snabbt vilket glädjer mig. Borde man inte kunna se på sin egen sida, vilken registrerad medlem man blev, alltså om jag t.ex. var den 4201 medlemmen eller något? :) Vore kul att veta.

 

EDIT: Jag är den 3503 medlemmen, det kan jag se på mitt id-nummer. Eftersom CIMB hade id-nummer 6000 och han är den 6000 medlemmen borde jag vara den 3503 medlemmen! :)

 

HAHA, nummer 1 har ju självklart Pace! :D

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
tack vore att Administratörna är duktiga och sliter sliter som fan som gör att den här sidan får flera medlemmar så jag undrar om får betalt? Detta är en fråga till Pace.

 

Jag är 99% säker på att de inte får betalt. Är man moderator får man väl helt enkelt göra det för att det är kul och det är inte mer än rätt tycker jag. Men den sista procenten återstår till Pace! :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är 99% säker på att de inte får betalt. Är man moderator får man väl helt enkelt göra det för att det är kul och det är inte mer än rätt tycker jag. Men den sista procenten återstår till Pace! :D

 

Ja, jag tror säkerligen att de tycker att det är roligt, men eftersom den här sidan får in pengar så undrar jag om de får en liten del av kakan.

 

Frågan var förvisso inte till dig men det är väll inte konstigt att man delar med sig lite av vinsten till dessa personer.

Länk till kommentar
Share on other sites

För att såga gruppkramandet vid fotknölarna så heter mest seriösa och inte mest seriösaste. §e ;)

 

Trevlig helg! ;) :birp

 

Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 1 och 4 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

 

Personangrepp, okamratlig ton och grovt språk undanbedes.

 

Mvh Pace

Administratör, Voodoo Film forum

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...