Gå till innehåll

Svenska filmfestivaler?


torrone

Recommended Posts

Tjena finns det någon känd svensk festival som ni vill tipsa mig om?

 

det finns ganska många faktist, har googlat efter svenska filmfestivaler eller något sånt liknande, jag vet att det finns en barnfestival i malmö, och nån stor i götet, har för mig både farväl falkenberg och hipp hora har vunnit där, men är inte säker. Men mitt tips är att googla lite, finns många bra!:D

Länk till kommentar
Share on other sites

Göteborgs filmfestival äger rum 26 Januari till 5 Februari, så jag tror inte du hinner skicka in till den. Nästa Novemberfestival lär vara i höst någon gång.

 

Du skulle ju kunna prova att skicka in filmen till internationella filmfestivaler?

Här finns en lista på massor av festivaler

 

i och för sig att man kan, men måste man inte texta dem då?

 

Ps. förstod faktist när novemberfestivalen ägde rum:):D

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo förvisso är det väll det, är ju bara en amatörfilm, med nästan allting gjort amatörmässigt, fast sen så har jag fått kommentarer att den är så verklighetstrogen att somliga mått illa av den

 

Ps. det är en seriös drama film, så inge skumt typ saw 3 wannabe eller nått annat sånt, tänkte lägga upp den här, men vette fan hur, vet du kanske?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo förvisso är det väll det, är ju bara en amatörfilm, med nästan allting gjort amatörmässigt, fast sen så har jag fått kommentarer att den är så verklighetstrogen att somliga mått illa av den

 

Ps. det är en seriös drama film, så inge skumt typ saw 3 wannabe eller nått annat sånt, tänkte lägga upp den här, men vette fan hur, vet du kanske?

Kul, läste artikeln. hoppas du lägger upp den här.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...