Gå till innehåll

En riktigt god jul och ett gott nytt år!


Pace

Recommended Posts

Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-)

 

Irriterande att det inte finns å, ä eller ö där. :)

Ja, jag har öppnat paketen! I år blev det bara två saker som handlar om film, i o.s.v. Första saken är ett nytt, mycket bättre stativ vilket jag kan behöva. Den andra saken är bara ett 10-pack DVD-R skivor att bränna filmen på.

Länk till kommentar
Share on other sites

Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-)

Disneyland ligger i Californien och Paris. Du är i fel land. När du besökte spökhuset, det talande huvudet i en glasburk, förklara sen hur det är gjort under specialeffekter. SKÄMT osido. God fortsättning på julen.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...