Gå till innehåll

Voodoo Film Awards 2006


Pace

Recommended Posts

16 personer har nominerat. Bättre kan ni! ;)

 

Bara 16? :/

Hehe, ja bättre kan ni andra eftersom jag redan nominerat. En del är väl för trötta. Jag trodde faktiskt att det var flera hundra som nominerat eftersom det ungefär är 1600 aktiva medlemmar.

Den 26 går ju tiden ut, så det är dags att nominera nu medlemmar! :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo men jag menar STOR! Jag hade faktiskt inte lagt märke till den innan. Var ju tvungen att kolla lite mer noggrant efter jag skrivit och då såg jag den. Men STÖRRE!

måste man göra nån stor grej av det hela? jag menar, det är ju bara en liten skoj pryl, man vill ju inte att det ska bli nån popularitetstävling eller nåt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nej nej, håll det smått, låt de som nominerar nominera och hetsa inga. På andra forum kör man stenhårt på populäritet och folk har blivit helt besatta. Det viktigaste är "bästa film" och "bästa manus", alla andra utmärkelser är relativa.

absolut. hellre fler nomineringsklasser till sånt som uppmuntrar till att skapa och att titta på vad folk skapat än fler "roligaste medlem" (no offence, lilla_farbrorn), som istället kan få folk att vilja lägga en massa "skojiga" inlägg här och var bara för att bli nominerade.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...