Gå till innehåll

stora problem med AE 7.0:(


Johan Tungsten

Recommended Posts

Hejsan jag undrar om det finns någon eller några som skulle kunna hjälpa mig med ett problem. Problemet uppstår redan i början när jag försöker starta programet. Man klickar på ikonen och väntar onödigt länge innnan det händer nått och när det väl gör det så kommer det upp en lite ruta där det står"Ett försöka att läsa in ett program med ogiltigt format gjordes"

har alldrig stött på det problemet och kan därför själv inte lösa det och ber efter hjälp av er:)

Har ni svaret på min fråga?

(Tack på förhand.

Länk till kommentar
Share on other sites

det är en trial jag använder mig av nu och det är inte många dagar kvar innan den går ut och måste hinna klart med ett projekt.

 

Som rubrik står det DLL

meddelandet lyder: Ett försök att läsa in ett program med ogiltigt format gjordes.

 

Vet inte säkert men tror det har nått med afterFX support filen att göra, därför när jag tar bort den funkar inget men men tar jag bort någon annan support fil så så kommer ändå samma meddelande upp. Och när afterFX tas bort står det någon långt att filen för att kunna starta programet saknas.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...