Gå till innehåll

Vi söker fler moderatorer!


Pace

Recommended Posts

Tack för det. Men jag känner en viss begränsning i mitt skrivande om jag på något sätt representar forumet. Brother_of_light var inne på samma linje. Klart, Men skulle det bli kris på nått sätt så får jag överväga det då. Men inte innan dess.

Länk till kommentar
Share on other sites

Enligt min åsikt så är det redan kris. Du är en trevlig medlem som alla (i alla fall vad jag har sett) tycker om och som alltid är rättvis. Du skulle passa perfekt som moderator. Det enda du behöver tänka på är att flytta trådar (och lite annat kanske ;)) och fortsätta med dina utmärkta inlägg. Ta det inte som fjäsk, utan ta till dig det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jovisst men det är ju inte direkt kaos här... Jag skulle kunna tänka mig att ställa upp på att vara moderator då jag inte har något liv och i princip spenderar all min lediga tid vid datorn. Men jag är inte så säker på att jag skulle göra ett så bra jobb. Jag vill kunna få vara lite elak och omogen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Återigen, tack carbe för de värmande orden. Då får jag passa på att bolla tillbaka. Du är nog den medlem som utan tvekan haft högst tröskel att baxa sig in i forumet och ändå inte tröttnat utan stannat kvar och hittat sin plats. Grattis till det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack! Mig blir ni inte av mig i första taget! ;)

Anledningen till att jag har stannat är att jag vill lära mig film, och hittills har jag inte hittat någon bättre svensk sajt för svenska filmskapare. Allt som handlar om film finns på den här sidan! Dock tycker jag att det har blivit trevligare och trevligare att besöka sidan.

 

Kris? Knappast. Målet är som tidigare sagt minst en moderator per forum. Men vägen till målet är ju det kuligaste. ;)

 

Naturligtvis är det inte kris, men varför inte uttrycka det så för att få folk att söka till moderatorer? Det var självklart ett skämt. Jag tycker att ordningen är hyfsat bra på det här forumet, men jag tycker ändå inte att lite fler moderatorer skulle skada. Det kan ibland ta lite för lång tid att få sin film godkänd på "Kolla min film", exempelvis. Inget illa mot dig lilla_farbrorn, jag vet att du gör så gott du kan. ;)

 

Nu har jag pratat nog för... den här timmen. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hm, jag har faktiskt blivit berömd ett flertal gånger av medlemmar just för att jag har varit snabb med godkänningar eller kommit med feedback snabbt. Ett litet underground-tips till alla er uppladdare är att skicka mig ett PM när ni laddat upp så kanske det går lite snabbare...

 

Jag skulle tro att Kolla min Film-forumet har en genomsnittsväntetid på ungefär 2-3 timmar om man räknar bort de gånger jag råkat missa någon film.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...